Gå til innhold

Test Turok nå


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg visste ikke at dinosaurer likte å løpe i full fart inn i steiner og fjellvegger for å fortsette å løpe etter sammenstøtet uten å komme seg av flekken, men gutta bak Turok har tydeligvis visst noe vi ikke vet, for dyra gjør det jo nesten konstant. litt buggete kanskje :whistle:

 

At kniven er det mest effektive våpenet var også en ny vri, og man kan jo bare fly rundt med kniv og legge ned dinos for fote i stedet for å sløse ammo.

Skuffende saker dette her.

Lenke til kommentar

Største feilen med Turok er at de blander science fiction inn i det hele sånn plutselig, fatter ingenting jeg. Altså skjønner de ikke at å løpe rundt i jungelen med pil og bue hadde vært kjempekult ? Og jakte på store dyr ? JOOO !! Hvorfor gjøre spillet til shoot em up og science fiction historie oppå det hele. Talentløse utviklere idag asså.

Lenke til kommentar

Værste med demoen for min del var de forbaska hodeløse NPC'ne.

Friendlies som stadig SKAL ut rett i skuddlinjen din og dermed redde livet til fienden som skulle til å få et velplassert buck shot/blyregn i hoderegionen, Fiender som bruker nøyaktig samme taktikk kameraten deres brukte som ble skutt ned iløpet av et halvt sekund. Etter 10 sekunder i en hvilken som helst fight kan du strengt tatt slå på autopilot, alle NPC'ne gjør nøyaktig det samme hver gang så hvorfor skulle jeg bry meg om å sikte noe annet sted enn sprekken mellom de to steinene de alltid stikker hodet gjennom.

 

Forholdsvis fattig spør du meg.

 

Et annet irritasjonsmoment er den store dinosaur "lokkedue" greia med flare fra shotgun. Flaren fyker rett fram dit du peker, noe som kanskje høres fint ut, men faktum er at du så og si hele tiden blir nødt til å forflytte deg til en ufattelig sårbar posisjon på toppen av en bar knoll eller lignende for å få klar skuddlinje til stedet du vil ha flaren.

For ikke å nevne at du nærmest må snidde snuten til de fleste dinoene for at de skal bry seg.

 

Jeg orker ikke engang kommentere på hvor latterlig kniven er.

Endret av Saggy
Lenke til kommentar

Når du har kommet til det punkt at du slipper en spillbar demo er det forholdsvis lite igjen av store forandringer som gjøres.

 

Og med kniven klarte jeg å slakte meg gjennom hele slemminger-ved-krasjet-romskip sekvensen uten problemer. Du blir udødelig i det øyeblikk du setter igang kniv sekvensen, så alt du trenger å gjøre er å komme deg fram til første offeret så er slaktebutikken åpen. Som nevnt kommer jo alt av NPC'er løpende som hodeløse høns uansett.

Endret av Saggy
Lenke til kommentar

Enig med Saggy, men jeg fant likevel en god del underholdningsverdi i løpet av demoen. Frykter dog at spillet kan bli grusomt repetivt og lite utfordrende i lengden(spesielt med tanke på superkniven, en enhanced versjon av motorsaga på GeOW), så venter på anmeldelser før jeg evt. vurderer innkjøp.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...