Gå til innhold

Førsteinntrykk av Universe at War: Earth Assault


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spillt det litt selv, og etter å ha blitt vant med SupCom så virker det hele hele meget trangt uten de store zoom-mulighetene. Var heller ikke særlig imponert over dx9 grafikken, selv med alt på fullt. Spillsystemet og unitene virket også ganske rotete, så dette er nok ikke et spill jeg kommer til å sitte foran i timesvis. Men for de som bare ser etter en helt grei opplevelse kan det nok fungere greit.

Lenke til kommentar

http://www.petroglyphgames.com/forums/inde...?showtopic=7580

 

I kommende patch vil zoomen bli litt bedre.

 

 

Spillt det litt selv, og etter å ha blitt vant med SupCom så virker det hele hele meget trangt uten de store zoom-mulighetene. Var heller ikke særlig imponert over dx9 grafikken, selv med alt på fullt. Spillsystemet og unitene virket også ganske rotete, så dette er nok ikke et spill jeg kommer til å sitte foran i timesvis. Men for de som bare ser etter en helt grei opplevelse kan det nok fungere greit.
Lenke til kommentar

Har testet det, konge spill men må si at det kræsjer alt for fort.. vet ikke om det har noe med vista, eller hva det er.. men jeg fikk nå 3-4 kræsj i dag, og første blue screen på lenge.

 

Får håpe det blir bedre etter en ny patch

Endret av djrabbit88
Lenke til kommentar
Takk for informasjonen.

 

Er det så vanskelig å akseptere at dette er et (av flere) av mine favorittspill de siste årene? Selv om du tydeligvis ikke likte det.

 

Absolutt ikke, var en meget god måte å si at dette spillet ikke er for meg.

I ettertid kunne jeg vel spart meg for "haha"

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Har testet det, konge spill men må si at det kræsjer alt for fort.. vet ikke om det har noe med vista, eller hva det er.. men jeg fikk nå 3-4 kræsj i dag, og første blue screen på lenge.

 

Får håpe det blir bedre etter en ny patch

 

 

Hm fikk spillet for en stund siden, testet det nye på min vista pc.. har aldri opplevd noe som du nevner her.. har du lastet ned patch ?

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...