Gå til innhold

Her er den første Android-telefonen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skuffa!!!

 

Hater sånne tlf med qwerty, og nummertaster sammen på fronten. Skulle heller hatt sånn som HTC S710 og S730.

Men ellers virker det som en spennende mobil da, ikke minst OS.

Liknet på en blackberry, eller en sånn Hp greie!

 

 

ehm.. qwerty tlfs er jo uber hot da.. htc modellene er bare tåpelige. <3 blackberry

Lenke til kommentar

Syntes det høres merkelig ut at de ikke vil at telefonen skal kjøre Android på 3GSM, men vil kjøre den like etter at telefonen er vist på verdens største mobilteknologimesse. Syntes det er spennende at mobil-industrien fornyes! Men skeptisk til akkurat den biten - noen som vet om produsenten av telefonen tidligere har laget noen produsenter - eller ønsker de bare å være "først" ? Den ser jo veldig "2006" ut da ;) (Klisje)

 

Dere nevner tastatur på fronten og hvor bred den blir. Kan til dels si meg enig - liker ikke f.eks Nokia E61 typen - den blir litt for bred. Hvilke meninger har dere om i-mate Ultimate 8502 ? Som dere sikker ser av signaturen min så jobber jeg med i-mate og de ønsker alltid å vite hva markedet tenker om design, etc.

 

Søk på google etter "i-mate ultimate 8502" så finner dere sikkert noen bilder..

 

Hvis jeg skal påvirke litt - når jeg først så 8502 telefonen på "tegnebrettet" minnet den meg om en stor/lang Texas Instruments kalkulator. Når jeg fikk den, for en tid tilbake, så ble jeg først skeptisk til tastene fordi de er plassert veldig tett. Men disse er "pyramide" formet slik at man lett treffer korrekt tast. Diverse pre-tests av telefonen når den ble presentert gav tilbakemeldinger ala "det beste tastaturet på en Windows Mobile telefon så langt" (av denne typen). Man finner aldri en telefon alle er fornøyd med, og slik vil det alltid være. I såfall ville telefon-markedet hatt veldig få modeller kundene kunne valgt i fra :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...