Gå til innhold

Iriver serverer fem lekre nyheter


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kanskje ikke enhver smak, mangler jo en for de med stor musikksamling type iPod classic med lagringsplass fra 30-160gb. Hvis jeg skal kjøpe meg ny spiller (noe jeg blir nødt til etterhvert) så skal jeg ha plass til all musikken min. Spinn så jo riktig spennende ut, men spørs om det ikke er litt lite lagringsplass. :(

Lenke til kommentar

Jeg sa aldri at iPod hadde god lydkvalitet gjorde jeg vel?

Det eneste jeg sa var at hvis det hadde vært for enhver smak (noe som betyr at det er noe som passer alle) så ville det også vært en musikk-spiller for de som trenger mye lagringsplass, noe det ikke er da 16gb er maks lagringsplass på de spillerne som ble presentert. For å poengtere hva jeg mente med mye lagringsplass tok jeg iPod classic som eksempel da den kommer med så mye som 160gb lagringsplass.

Skjønner heller ikke hva du mener med "Enhver smak burde ha sans for lydkvalitet" noe som egentlig ikke gir mening. [/kverulere]

Lenke til kommentar

Dette var virkelig spennende. Som stor iRiver tilhenger gleder jeg meg stort til disse spillerne.

 

Spinn og E100 hadde dessverre ALTFOR lav lagringskapasitet, og da hjelper det ikke om man kan utvide med SD-kort. Det var trist.

 

Noen som har noe info om de forsatt kjører Tags og filbasert-browsing?

Hadde håpet www.anythingbutipod.com hadde mere info ang dette, men de hadde ingen ting what so ever.

 

Er i grunn klar for å bytte ut H340, ikke fordi den ikke funker (kjører Rockbox atm, og det fungerer som en drøm), men hadde vært interessant å se hva disse nye modellene har å by på.

Gleder meg til å se hva Cowon har på menyen også!

 

Men mulig iRiver gjør som Creative og leverer en 32Gb versjon etterhvert? Snakker om Zen her

 

EDIT: var inne hos iriver.com og fant jammen meg mer info der! Skam til Amobil som ikke dekker alt av spillere :(

Nuvel, P20 virket meget interessang:

• 120/160GB (nå begynner det å ligne noe!)

• 4,1 " skjerm, 16,700,000 (!) Colours amoled display

• iRiver Spinn technology

• SD-slot

 

Sjekk forøvrig http://www.iriver.com/event/ces2008/index.asp?mode=1 for mer info ;)

 

JØSS. Gleder meg til denne, blir spent på batterilevetiden og pris.

Endret av Lil-H
Lenke til kommentar

Harddiskbaserte spillere vil i løpet av noen år være borte fra markedet. Enkelt å greit fordi Flash-minne etterhvert vil ha kapasitet som direkte konkurrerer med harddisker på 1'' og 1,8''. Og fordi det er enklere å lage små spillere med lang batterilevetid når Flash-minne brukes. Et tegn på dette er at alle HD-produsentene utenom Toshiba dropper små harddisker.

 

Og det er ikke noe stort problem å ha med seg hele musikksamlingen etterhvert når 16 og etterhvert 32 GB vil bli vanlig på litt dyrere spillere, og vi trolig vil få microSD kort med samme kapasitet. Kapasitet høyere enn dette vil nok også komme.

 

Ellers har jeg aldri forstått grunnen til å ha med seg hele musikksamlingen. Min ligger godt på en server i Flac-format (i det formatet holder ikke 160 GB heller, bruker vel en 0,7 TB). Ellers klarer jeg meg godt med et utvalg på 10 - 15 timer som jeg bytter ut innimellom. Derfor har jeg sansen for løsninger med minnekort.

 

Faktisk synes jeg det her var interessante produkter, og holder de tidligere iRiverkvalitet kan det være svært interessante objekter.

Lenke til kommentar
Noen som har noe info om de forsatt kjører Tags og filbasert-browsing?

Hadde håpet www.anythingbutipod.com hadde mere info ang dette, men de hadde ingen ting what so ever.

Ja :) beklagelig at flere andre mp3spiller-produsenter og mobiltelefonprodusenter ikke har med denne funksjonen.

Se den rosa versjonen på bildet: http://www.iriver.com/event/ces2008/img/ce..._e100_img01.jpg => Dir list

 

Håper at de holder god, gammel iriver-kvalitet ja

Endret av mandela
Lenke til kommentar
Noen som har noe info om de forsatt kjører Tags og filbasert-browsing?

Hadde håpet www.anythingbutipod.com hadde mere info ang dette, men de hadde ingen ting what so ever.

Ja :) beklagelig at flere andre mp3spiller-produsenter og mobiltelefonprodusenter ikke har med denne funksjonen.

Se den rosa versjonen på bildet: http://www.iriver.com/event/ces2008/img/ce..._e100_img01.jpg => Dir list

 

Håper at de holder god, gammel iriver-kvalitet ja

 

Ser derr, ja. Dette var riktig gode nyheter! Forresten ser den spilleren dødshot ut.

Når kan vi forvente disse til butikk?

Lenke til kommentar
  • 8 måneder senere...
×
×
  • Opprett ny...