Gå til innhold

Sniktitt på Lost Odyssey (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Denne sniktittet senket ikke akkurat forventningene til dette spillet. God historie, godt turbasert kampsystem, tilfeldige fiender. Er det for godt til å være sant?

 

Er det bekreftet at det kommer i februar?

 

 

Det var jo en del som likte kampsystemet i FF XII. Jeg likte det ikke i det hele tatt. Faktisk ødela det hele spillet for min del. Det er godt å se at folk fortsatt tør å utvikle god gammeldags klassisk turbasert rollespill.

Endret av RRhoads
Lenke til kommentar
Etter hva jeg har hørt er ikke dette spillet på mindre enn 4 disker så det tyder på att vi some elsker jrpg virkelig har noe å glede oss til og forhåpentligvis ville dette føre till flere 360 solgt i Japan.

 

Tror dette spillet blir et must for de som har spilt FF-serien. Skal bli spennende å se hvordan det gjør det i Asia.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL
Etter hva jeg har hørt er ikke dette spillet på mindre enn 4 disker så det tyder på att vi some elsker jrpg virkelig har noe å glede oss til og forhåpentligvis ville dette føre till flere 360 solgt i Japan.

Spillet er på 4 disker om man skal tro achievments-lista, du får poeng for hver disk du fullfører. Spillet har også allerede vært ute i japan i over en måned, og launch-uken solgt det ca 40 000, halvparten av shipment'en...

Lenke til kommentar
Etter hva jeg har hørt er ikke dette spillet på mindre enn 4 disker så det tyder på att vi some elsker jrpg virkelig har noe å glede oss til og forhåpentligvis ville dette føre till flere 360 solgt i Japan.

 

 

dette spillet floppet i japan ,som blue dragon og som Eternal sonata:)

 

Men er alikevel noe jeg ser frem til:) virker drit fet.. to bad de ikke har blue ray discer, hater å bytte rundt.

Lenke til kommentar
Etter hva jeg har hørt er ikke dette spillet på mindre enn 4 disker så det tyder på att vi some elsker jrpg virkelig har noe å glede oss til og forhåpentligvis ville dette føre till flere 360 solgt i Japan.

 

 

dette spillet floppet i japan ,som blue dragon og som Eternal sonata:)

 

Men er alikevel noe jeg ser frem til:) virker drit fet.. to bad de ikke har blue ray discer, hater å bytte rundt.

 

tenk nå ikkje på japan. dem kjøper jo ingenting som ikkje kommer fra japan. altså dem kjøper ikkje Xbox.

 

Men for oss blir det bra! geder meg selv :)

Lenke til kommentar

Utrolig spent, men også veldig skeptisk til dette spillet.

 

Kanskje mest skuffende at det Mistwalker fortsatt nærmest er på ps2 nivå grafikkmessig.

 

Gamer.no må ha funnet noen flotte bilder, for spillet ser ikke i nærheten av så glatt ut her hos rpgamer.com

 

Får bare håpe de har fått litt friere tøyler med dette enn blue dragon. (selv om det ser unektelig likt ffx ut)

 

Men får all del.. jeg håper og tror det i hvertfall vil bli det beste "next-gen" rpg'en hittil, selv om det ikke skal så mye til.

Endret av tidus2k4
Lenke til kommentar

Dette kan bli heftigt spill ja.

Men får nok Devil May Cry 4 og Burnout Paradise mens jeg venter på Lost Odyssey!

Jeg liker jævla godt rpgspill, Final Fantasy X er det beste rpg spillet jeg har spilt noensinn ;)

Bare tenk viss historien hos Lost Odyssey kan bli like bra som FF sin historie :D

 

Tror heller ikke att Lost Odyssey skal vise PS2 grafikk, spillet blir bygget opp med Unreal Engine

Men jeg synes grafikken ser lekker ut da, og selve combaten ser jo rimeligt heftigt ut

Endret av Toman85
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...