Gå til innhold

Test ut AntiVir Premium


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-105082

Dette er et av de beste antivirusprogrammene man får tak i. I følge Av-Comparatives så ligger dette programmet 90% av gangene blandt de 3 øverste.

 

Til og med høyere enn NOD32. Så ikke prøv dere. ;)

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar

Jeg likte Avira AntiVir i den perioden jeg brukte det. Det var allikevel litt irriterende med reklamene vel å bemerke. Nå har jeg satt meg til ro med ESET Smart Security som egentlig dekker alt. Har skrudd av brannmur og Windows Defender, og tar bare en skan omtrent en gang i måneden. Ellers merker jeg ikke engang at jeg har programmet på. :) Det tar minst RAM av alle, og en skan tar kun 7 min. Kjempebra brukervennlighet også. Avira anbefales, men ESET er bedre etter min mening.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Det er bare gratis versjonen av Avira som inneholder reklame.

 

Dessuten er versjon 3 av NOD32 blitt for mye bloatware for min smak. Mye unødvendig grafiske dilledatter.

Lenke til kommentar
Det er bare gratis versjonen av Avira som inneholder reklame.

 

Dessuten er versjon 3 av NOD32 blitt for mye bloatware for min smak. Mye unødvendig grafiske dilledatter.

Riktig nok. Men kan ikke akkurat si at NOD32 inneholder mye bloatware. Som du så på bildene, så var pakken en av de enkleste å navigere i. Designen er veldig behagelig, uten at dette trekker på minnet.

Lenke til kommentar
Det er bare gratis versjonen av Avira som inneholder reklame.

 

Dessuten er versjon 3 av NOD32 blitt for mye bloatware for min smak. Mye unødvendig grafiske dilledatter.

 

Skjønner ikke helt hvor du vil med uttrykket "bloatware", NOD32 (som er antivirus programmet) inneholder jo minimalt med grafisk dilldatter som du sikter til. ESET Smart Security har kanskje mer grafiske elementer og flere moduler enn det man er vant til men på langt nær noe bloatware da for du nok sette din egen definisjon på hva som er faktisk bloatware.

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Software_bloat

 

Frank

Endret av frank_jarle
Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

De kunne jo hatt det grafiske designet som de hadde i versjon 2.x, som faktisk var lite og lett. Versjon bruker også mer minne i versjon 3 i forhold til de eldre versjonenen. Noe det klages veldig på hos Eset.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...