Gå til innhold

Kulturo: National Treasure: Book of Secrets


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Denne filmen blir nok en grei oppvarming for den kommende Indiana Jones-filmen. Så det ut som om skuespillerne faktisk reiste rundt på stedene siden den kommentaren kom i anmeldelsen? Bare lurer, ettersom den kommende The Bucket List (med Freeman og Nicholson) vistnok spilte inn alle utenlandsscenene foran en blåskjerm. Det er vel ikke normalt at man reiser rundt med hele crewet bare fordi handlingne i filmene foregår flere steder i verden, man satser nok mest mulig på å få gjort ting i studio hjemme. :)

Lenke til kommentar

Syns Akam er særs streng mot NSBS. Denne filmen ga meg god underholdning, plotet er interessant og morsomt, og det gir den rette følelsen.

 

Å gi denne filmen 4/10 er i mine øyne helt feil. Rett nok, det er ikke tidenes film, ikke i nærheten en gang, men jeg ville gitt den merkbart bedre karakter, det fins langt mer gjennomsnittelige filmer enn denne.

 

Likte du enern, da liker du toern, jeg liker faktisk toern bedre. Rart med det.

Lenke til kommentar
Syns Akam er særs streng mot NSBS. Denne filmen ga meg god underholdning, plotet er interessant og morsomt, og det gir den rette følelsen.

 

Å gi denne filmen 4/10 er i mine øyne helt feil. Rett nok, det er ikke tidenes film, ikke i nærheten en gang, men jeg ville gitt den merkbart bedre karakter, det fins langt mer gjennomsnittelige filmer enn denne.

 

Likte du enern, da liker du toern, jeg liker faktisk toern bedre. Rart med det.

Akam?

Lenke til kommentar
Syns Akam er særs streng mot NSBS. Denne filmen ga meg god underholdning, plotet er interessant og morsomt, og det gir den rette følelsen.

 

Å gi denne filmen 4/10 er i mine øyne helt feil. Rett nok, det er ikke tidenes film, ikke i nærheten en gang, men jeg ville gitt den merkbart bedre karakter, det fins langt mer gjennomsnittelige filmer enn denne.

 

Likte du enern, da liker du toern, jeg liker faktisk toern bedre. Rart med det.

Akam?

 

Han mener vel kulturo.

Lenke til kommentar
Syns Akam er særs streng mot NSBS. Denne filmen ga meg god underholdning, plotet er interessant og morsomt, og det gir den rette følelsen.

 

Å gi denne filmen 4/10 er i mine øyne helt feil. Rett nok, det er ikke tidenes film, ikke i nærheten en gang, men jeg ville gitt den merkbart bedre karakter, det fins langt mer gjennomsnittelige filmer enn denne.

 

Likte du enern, da liker du toern, jeg liker faktisk toern bedre. Rart med det.

 

Tja, synes denne var dårligere enn neren ihvertfall, den er jo så voldsomt usaklig, det får være grenser for hva en person kan improvisere seg fram til. Dog vet jeg ikke om jeg hadde gått på et kostymedrama istedet :)

 

AtW

Lenke til kommentar
Akkurat som forventet, anmelder kritiserte og klagde på filmen til de grader, så oss normale folk synes filmen var flott underholdning.

 

Som sagt tidligere i tråden, likte du eneren, liker du toeren.

 

Her inne er det jo ihvertfall ganske mange "normale folk" som er mer eller mindre enig med anmeldelsen?

 

AtW

Lenke til kommentar
Tja, synes denne var dårligere enn neren ihvertfall, den er jo så voldsomt usaklig, det får være grenser for hva en person kan improvisere seg fram til.

 

 

Dette er jo helt avhengig av filmens premisser. Det kan vel sammenlignes med tv-serien MacGyver, hvor det ikke skal eksistere noen grenser for hva han klarer å improvisere seg ut ifra (det er jo hele poenget). Eller hvordan Captain Jack alltid kommer seg ut av absurde situasjoner i Pirates of the Caribbean, hvor da folkene rundt alltid lurer på om det er tilfeldig eller planlagt. Det skal være slik og i den første NT så var det også et par absurde tilfeller, som gikk godt ilag med filmens "eventyrlige" premisser. Nå har jeg ikke sett Book of Secrets, men utifra filmens premisser så vil jeg i hvert fall ikke forvente at alle situasjoner skal være realistiske i den sammenheng.

Lenke til kommentar
Tja, synes denne var dårligere enn neren ihvertfall, den er jo så voldsomt usaklig, det får være grenser for hva en person kan improvisere seg fram til.

 

 

Dette er jo helt avhengig av filmens premisser. Det kan vel sammenlignes med tv-serien MacGyver, hvor det ikke skal eksistere noen grenser for hva han klarer å improvisere seg ut ifra (det er jo hele poenget). Eller hvordan Captain Jack alltid kommer seg ut av absurde situasjoner i Pirates of the Caribbean, hvor da folkene rundt alltid lurer på om det er tilfeldig eller planlagt. Det skal være slik og i den første NT så var det også et par absurde tilfeller, som gikk godt ilag med filmens "eventyrlige" premisser. Nå har jeg ikke sett Book of Secrets, men utifra filmens premisser så vil jeg i hvert fall ikke forvente at alle situasjoner skal være realistiske i den sammenheng.

 

At det ikke er realistisk er nå en ting, men som sagt, det finnes grenser for hvor usaklige ting jeg synes filmen kan bære, og toeren går i mine øyne over denne grensen.

 

AtW

Lenke til kommentar
HVA!? Jeg syntes dette hvar en av de beste filmene jeg har sett! Den fortjener minst 9/10 syntes jeg :thumbdown:

 

Da tror jeg du bør se litt flere filmer før du uttaler deg..

 

Eller du kanskje bør innse at folk er forskjellig og har forskjellige preferanser. Så lærer man seg å respektere at andre har en annen smak. Vær nå heller glad for at noen evner å like en film du ikke liker. ;)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...