Gå til innhold

Test skytespillet Kwari (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har testa dette litt. Finner kun en gratis server, og pingen dit virker helt forferdelig. Minner om 200 ms eller mer. Men nå lanseres spillet idag da, så det er mulig de har problemer, eller det ikke fins lokale servere i Norge. Spillet opplevdes som noe buggy for meg. Krasha helt når jeg avslutta, og etterlot noe grafikk artifacts slik at jeg måtte reboote. Spillmessig minner det mye om Q3arena. Får teste litt mer siden og se om forholdene har forbedra seg.

Lenke til kommentar
Hvordan kan man unngå å aldri ende opp med å skylde spillet penger?

 

Gidder noen forklare?

Samme opplegg som med poker. Du overfører pengar frå din kredittkonto til "spelkontoen". Salgstrikset blir at du ikkje skuldar spelet pengar, men du kan kome til å skulde kredittkortselskapet (eller banken din om du vil) pengar.

 

Eg sat igjen med same følelse som Ripsta. Serveren var dårleg, spelet var delvis bugga. Dvs. eg fekk artifacts og ting og tang (kan ha med klokka skjermkort, men ALT av andre spel fungerar), grafikken var heilt "grei", når eg gjekk utav spelet klikka alt.

 

Det er veldig sein progress. Du kjøpte f.eks. 5000kuler for 5$, men tok jo ein evighet å tene opp igjen det "tapte". Du kan spele med leikepengar i byrjinga om du vil, men aldri om eg set innpå ekte pengar når det er så buggete som det der.

Lenke til kommentar

Kommer meg ikke inn på http://www.kwari.com/ da den bare står og laster, men når jeg ser på hurtigbufferen til Google for domenet ser jeg siden er laget av Lightmaker, noe som ihvertfall virker lovende. (Lightmaker har laget sidene for bl. a. JK Rowling, Fifa 07, ManU osv.)

 

Synes det er et spennende konsept, men lurer på om det virker i praksis. Kommer vel garantert til å bli nye målet for cheaters.

Lenke til kommentar
Hvordan funker det med penger da? Si at jeg bruker 5 $ på 5000 skudd.

 

Også tjener jeg si.. 50$ på kills osv på de 5000 skudda.

 

Kan jeg da ta ut de 45 $?

Jepp. Men å tene 50$ på 5000 skudd er ikkje lett. Beste måten å tene pengar på er å ta "the pill" (eit objekt som kjem fram i midten av runda) for så å holde på denne til slutten av runda, då får du "the map jackpot" som var på rundt 5-10$ der kor eg spelte. Når "the pill" kjem fram vil den heile tida vere markert på skjermen din, og om nokon har han eller ikkje.. Er vel nesten berre random luck om du ender opp med den eller ikkje, sidan du konstant jaktes på av 3-4-5 personer om du har han :p

Lenke til kommentar

Blir vel litt drøyt å sammenligne med nettpoker hvor faktisk flaks er en del av spillet. Logger jeg meg på en server og statsa viser 20deaths og 0 kills, så tviler jeg at man har samme trangen til å satse mer penger som når man sitter og spiller poker og satser 100$ på en bluff og får syn av nuts i et cash lag.

 

Dette skal uansett testes ut. Er det nok donks som begynner å spille så burde nok mulighetene får å tjene en del dulls i timene være til stede.

Lenke til kommentar
Blir vel litt drøyt å sammenligne med nettpoker hvor faktisk flaks er en del av spillet. Logger jeg meg på en server og statsa viser 20deaths og 0 kills, så tviler jeg at man har samme trangen til å satse mer penger som når man sitter og spiller poker og satser 100$ på en bluff og får syn av nuts i et cash lag.

 

Dette skal uansett testes ut. Er det nok donks som begynner å spille så burde nok mulighetene får å tjene en del dulls i timene være til stede.

Neineinei.. Med kombinasjon av lagg og høg latency trengs det dosar av flaks for å treffe ;)

Lenke til kommentar

Dette virker som noee skikkelig tull. Jeg har lest litt om dette spillet fordi konseptet interesserer meg, men hele pakka virker litt useriøs og uærlig. Grunnlegger av selskapet har flere ganger sagt at det er et 100% ferdighetsspill, noe som er langt fra sannheten da de "store pengene" tydeligvis ligger i jackpoter som kan vinnes ved å finne nøkler gjemt i kasser. Er det din dyktighet som avgjør om du får en nøkkel av riktig valør i stedet for verdiløst skrot når du skyter en slik kasse eller er det kanskje tilfeldig hva som ligger i kassen? Når en jackpot vinnes av en spiller fjernes alle nøkler og alle starter på bar bakke igjen. Denne mekanikken favoriserer de som spiller 24/7 siden du sikkert har mistet alle dine surt oppsparte nøkler hvis du tar en pause eller sover etc.

Det er også såkalt "skill-matching" i bruk som gjør at nabbene skal slippe å bli most av dyslektikere med mange rare tegn i navnet sitt, dette fører jo til at med en gang du begynner å bli god nok til å faktisk tjene penger så blir dy flyttet opp en klasse og dermed begynner å tape igjen. Ta en kikk på rankingene på websiden deres og du vil se at de beste spillerne bare klarer ca 3/2 ratio på hits/skade fordi de ikke har kanonføde å meske seg med.

Disse og flere andre mekanikker i spillet gjør det ganske uinteressant for meg selv om jeg liker grunntanken med å spille om penger. Jeg har heller ikke noe imot at tilfeldigheter er en del av spillet, men måten tilfeldighet er implementert i dette spillet har jeg ikke sans for.

Lenke til kommentar

Uff, spillet har mye bugs og det kræsjer både under oppstart og spilling. Grafikken er utdatert, Quake III Arena hadde mye bedre grafikk spør du meg og hvertfall gameplay.

 

For å tjene en slant i dette spillet så må du spille MYE og så uengasjerende det er og dårlig fremstilt så vil jeg heller tape penger i nettpoker enn på dette råtne produktet her.

 

De burde ha patchet spillet litt mer før de ga det ut i fullversjon. Er vel totalt 71 spillere som spiller Kwari for penger utifra den offisielle siden deres og den labre aktiviteten på spillets forum.

 

Om en patch eller tolv blir det kanskje verdt å sjekke dette ut igjen.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...