Gå til innhold

Spillåret 2007 – våre favoritter


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ey, gleder dere dere ikke til Bad Company? :ohmy:

Det er selvsagt mye mer å glede seg til enn det lille som nevnes helt på slutten av dette tilbakeblikket. Men denne artikkelen handler altså ikke om hva vi gleder oss til i tiden fremover, men hva vi kan glede oss over i året som nettopp har passert :-)

Lenke til kommentar
Når Bioshock er "årets beste spill", så er det noe galt...

Årets beste spill driver ikke og støver på rommet mitt.

 

Enig , jeg spilte ca 3/4 så orka jeg ikke mer , makan til repeterende og kjedlig - fortjener hvertfall ikke årets spill i mine øyne.

Men smaken er som baken , og de fleste mener nok at Bioshock er best.

Lenke til kommentar

*klapp*

 

Er ikke enig med enkelte valg i kåringen deres, men jeg må ta av hatten og appludere, for dere klarer noe ingen andre sider til nå har klart. Begrunne avgjørelsen deres på en meget god måte. Dere klasker ikke bare tittelen i bordet som om det skulle være åpentlyst hvorfor denne tittelen vant, dere forklarer faktisk hvorfor den vant. La oss håpe at denne teksten setter standard for omtalene deres gjennom 2008, for gjennom 2007 har dere kommet med noen forferdelig merksnodige omtaler som ikke hang fast på en kjøttkrok med mot-tagger.

 

Må og appludere for at dere ikke klasket Orange box som et spill men dro ut 1 spill av kassen og kåret det. Fint gjort, ser ut som dere henger litt på forumet, om så i bakgrunnen, likevell. Var det tråden som refset VGs kåring som fikk dere inn på bedre tanker?

 

Uansett, fint skrevet og godt begrunnet. God kvalitet med andre ord.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...