Gå til innhold

HP oppgraderer populære bærbare


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror HP begynner å skjønne tegninga nå, ja.

 

Håper dette er noe som kan dukke opp fra en av "hjemme-pc"-tilbyderne. Jeg hadde gladelig gitt 400-500kr/mnd for noe slikt.

 

Så lenge man får med en sekk/veske som kan romme en slik maskinen så er den bærbar. 7kg er ikke mye å bære på såfremt man har en normal kroppsbygning... Jeg har en 5kg 17" som er helt ok å drasse rundt på.

Lenke til kommentar

Har 2600xt versjonen og det er faktisk det eneste jeg har å utsette på den sånn rent spesifiaskjonsmessig.

 

Synes det er et steg i riktig retning av hp :p

 

 

Dere som sier den ikke er nyttig til noe, for stor til bærbar og for dårlig til stasjonær også videre:

 

Jeg finner den veldig praktisk som desktop erstatter her hjemme i Norge og over i England hvor jeg studerer. Kan fortsatt spille flere av mine yndligs spill (wow, cod4, cs, bf2 mm.) på en 20" stor og veldig god skjerm. 320gb harddisk plass er også kjekt å ha for en som ikke har tilgang på tv i og med at serier og filmer osv. ligger ganske lett tilgjenglig om man er villig til å tøye en lov eller to....

 

Har også en pratisk fjernkontroll om man ligger i senga f.eks. og pcen står lite stykke unna. Gode høytalere har den og så når katten forlater huset danser musene på bordet til høy musikk. :p Er vel 4 høytalere + subwoofer...

 

Enest er at jeg ikke vil kalle den bærbar, men heller slepbar :p 7kg er litt å drasse på, er ikke en pc jeg har med fram og tilbake på skolen hver dag.

 

Tastaturet er forøvrig stort og behagelig, noe som oss ivrige, flittige studenter setter pris på når vi skriver side opp og side ned om et eller annet. :)

 

 

-Bountyhunter

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234
Hvorfor ikke kjøpe en iMac istedet? Billigere, har ikke fastmontert tastatur, og jeg synes den er mye penere. Er omtrent like mye slepbar vil jeg sa...

Kanskje ikke de store spillmuligheten på iMac-en?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...