Gå til innhold

Endelig klipp og lim på iPhone


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Herregud, amobil!

Dette er liksom ikke så stor tragedie at iPhone ikke har klippe/lime funksjonalitet! Må ærlig innrømme at jeg bruker min "smart-telefon" til nesten alt som er mulig og bruker så å si ALDRI klippe/lime saken.

Men videoen var bra, og jeg syns det var en smart måte å klippe lime, selv om jeg ikke kommer til å bruke den noe særlig... (nei, jeg har ikke iPhone.)

Lenke til kommentar
Selv om mangelen mildt sagt er litt krise for en såpass dyr telefon, og klipp og lim er fullt mulig på de fleste andre avanserte mobilmenyer, virker det som om mangelen har gått flere hus forbi. Så vidt Amobil har fått med seg trekker få tester frem denne mangelen i nevneverdig grad, noe som kan illustrere medias kjærlighet for den svært suksessfulle, men akk til tider så simple telefonen.

Ga amobil mobilen minus for denne mangelen?

Lenke til kommentar
Var det bare meg, eller sa han typen på videoen "I love you" helt på slutten ??? :blink:

"Thanks for watching. I love you!"

 

Også med det rare kroppsspråket. Han virket jo helt fjern.

Munnen så ut til å bevege seg uten ansiktet, nesten som i Harald Eia-sketsjer. Det så helt fjernt ut.

Lenke til kommentar
Så vidt Amobil har fått med seg trekker få tester frem denne mangelen i nevneverdig grad, noe som kan illustrere medias kjærlighet for den svært suksessfulle, men akk til tider så simple telefonen.

..eller, at de rett og slett ikke har hatt behov for det, og derfor ikke ser på det som et så inni gampen stort "mangel" som dere.

 

 

Munnen så ut til å bevege seg uten ansiktet, nesten som i Harald Eia-sketsjer.
Korrekt, det var nettopp slikt han gjorde det.
Lenke til kommentar

Jeg forstår ikke dette her.. Videoen var jo helt tydelig en fake, hvor en mudd var lagdt på en tidligere video. I tillegg var den clip art annimasjonen absolutt ikke ifra apple. Alderig om de hadde brukt noe så dårlig i en pressentasjon.

Er greia at Amobil prøver og være morsome, eller forstod de ikke at dette anntagelig var fan work?

Er bare litt frustrert siden jeg forventer "virkelige" nyheter på forsiden av Amobil, og ikke alt mulig crap man kan finne på Gizmodo.

Lenke til kommentar

Jesus Christ, det finnes så mange ignorante tullinger på forumer rundt om kring. Amobils journalist skriver TYDELIG, at dette er en MULIGHET på hvordan copy/paste KAN se ut på iPhone ved neste programvare, det er altså en HJEMMELAGET video. Bruk de små grå, vær så snill. Blir gal av å lese innlegg av tullinger som leser overskriften på artikkelen og går rett på forumet for å kommentere.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...