Gå til innhold

Skifter profil etter omgivelsene


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Husker jeg lekte med en betaversjon av et tilsvarende program tidligere. Det må være ca. 2 år siden..

 

Kommer ikke på hva programmet het :hmm:

Der kunne profiler endres, sms sendes og diverse småting om man bevegde seg innenfor bestemte soner.

 

Skal prøve ut denne også. Ser noe mer proff ut.

Lenke til kommentar
La oss leke med tanken om at gps ikke tømmer telefonen for strøm på 1 time...

Tenk da så gøy et sånn program med gps-støtte hadde vært :)

Såklart, gps som bare kjører i bakgrunnen uten kartvisning (på en stor og strømtørst skjerm...) holder vel mer enn en time :)

 

Nå bruker jo ikke dette programmet GPS`en heller da ;)

 

Men ved hjelp av GSM senderene rundt om kring lokaliserer den hvor du er og skifter profil deretter.

Lenke til kommentar

Eldgammelt program, men forhåpentligvis fungerer dette bedre enn det jeg hadde noen år tilbake. Da var cellene så store at skolen min og hjemme var i samme celle, enda det var flere kilometer mellom bygningene. Det er uansett en genial ide!

Endret av Blib
Lenke til kommentar
Dette tror jeg jeg må prøve når jeg får reparert telefonen min etterhvert. Jeg er en sånn som alltid glemmer lydløs/ikke lydløs, derfor har jeg på lydløs hele tida. Litt kjipt. :p

 

Haha, jeg har også alltid på lydløs, da jeg alltid glemmer å sette på lydløs når jeg skal.

Dette må jeg nesten få prøvd ut :)

Lenke til kommentar

For galt at jeg ikke har en Series 60-telefon, men husker jeg satt og tuklet med miniGPS på den gamle CX75-en min, ved hjelp av uoffisielle patcher i fleng. Fikk dessverre aldri akkurat den funksjonen til å fungere.

 

Men et svært godt tips til et nyttig og artig program. :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...