Gå til innhold

Kulturo: Våre nyttårsforsett


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tegneserier

Kulturo skal utvide sitt kulturelle nedslagsfelt og starter derfor i det nye året med å anmelde grafiske noveller og tegneserieromaner som kommer på det norske markedet

Dere vil ikke satse på Donaldomtaler med det første altså? :p

 

Men; Tegneserier, hva med bøkene?

 

 

Uantsett, dere skal ha lykke til med årets forsetter! Høres bra ut. Selv har jeg det gode gamle "skjerpe-seg-på-skole" -forsettet. Men om 6 dager går nok det i vasken for den dagen begynner skolen. ;)

Lenke til kommentar
Filmtrailere

I løpet av neste år skal vi satse mer på filmtrailere og gjøre det mye lettere å navigere blant vårt stadig økende trailerarkiv.

 

Flotters. Dere har god kvalitet på trailerne, så om de indekseres bedre og er lettere å finne frem i så kan dere kanskje klare å bli mitt faste valg til å se trailere, spesielt om dere er kjapt ute (er jo bare til å holde daglig oppsyn med comingsoon.net for å få med seg nye trailere). Hadde vært fint om de kunne integreres i forumet på lik linje med youtube-videoer. Noe å mase på Ueland for kanskje? :)

 

 

Tegneserier

Kulturo skal utvide sitt kulturelle nedslagsfelt og starter derfor i det nye året med å anmelde grafiske noveller og tegneserieromaner som kommer på det norske markedet

 

Artig. Er personlig mer interessert i bøker, men tegneseriefanatiker var jeg jo frem til jeg fylte 20. Får håpe neste nyttårsforsett er å satse på bøker :)

 

Features og intervjuer

Kulturo skal bli bedre på gode features, intervjuer og kommenterende stoff om film, musikk, tegneserier og andre relaterte emner.

 

Klarer dere dette vil jeg være storfornøyd! Start gjerne spalter som er mer annerledes og artig. Eksempelvis starte en serie om "hvor ble de av?" om skuespillere som var mer lik "one-hit wonders" eller som var store stjerner i en begrenset periode. Som Emilio Estevez, Ralph Macchio og Macaulay Culkin. Eller en artikkel om umenneskelige filmstjerner (jeg ler godt av å lese forslagene i tråden). Eller hva med at Kulturo gjør som andre magasiner og lager sine egne topplister innenfor forskjellie sjanger? Eller de ti beste oscarvinnerne (slike artikler skaper alltid diskusjon, irritasjon og engasjement ^^). Gjerne lag en liten boks på forsiden som inneholder "dagens trivia" fra kulturverden.

 

Får dere til et intervju med Morten Harket så vil jeg bli fornøyd. Den mannen gir de mest absurde og underholdende svarene man kan få ned på papir ^^

 

Lykke til med nyttårsforsettene :)

Lenke til kommentar
Personlig lurer jeg på hvordan dere stiller dere til brukerbidrag/gjesteskriving, spesielt når det gjelder anmeldelser innen de smalere musikksjangerene?

 

Definer gjesteskriving? Våre skribenter er alle sammen frilansere, og dermed i en viss grad gjesteskribenter, men de har også forpliktet seg til å levere en viss mengde artikler hver måned. Hva tenker du på? Du kan godt sende en mail til undertegnede ([email protected]), og si litt om hva du tenker på, så skal jeg si ifra om vi er interessert:)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...