Gå til innhold

Julekalender 2007 - siste vinnere


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Siri uten etternavn

faktisk i svart tekst :p betyr d at noen har skrevet akurat d? :p

 

Vedkommende hadde bare skrevet Siri, noe jeg syntes var litt snaut. Så fremfor å være kjip å trekke en ny bare la jeg til uten etternavn. Det var jo tross alt julaften.

fortjener man å vinne om man ikke greier å skrive etternavne sitt da? :p

er jo egentlig en av oppgavene det også :p hehe...

 

nei da ^^ må ha litt fleip å :)

grattis til alle vinnere... håpet det var min tur i år... men nei da :p

har ennda ikke vunnet noen ting på flere år annet enn den call of duty 4 beta keyn som 3 tusen andre også vant :p og som jeg aldri fikk brukt :p

Lenke til kommentar

HURRA!! Jeg har også vunnet i dag :)

 

Fikk akkurat en e-post fra Hardware Nigeria, der de sier jeg er trukket ut som vinner av en 108" plasma fra Sharp.

Stusser litt på at jeg vant da jeg ikke kan huske at jeg meldte meg på noen julekalender der, men skulle bare gi de VISA-kortnummeret mitt sånn at de kunne få bekreftet at jeg var rettmessig vinner :)

 

;)

Lenke til kommentar
HURRA!! Jeg har også vunnet i dag :)

 

Fikk akkurat en e-post fra Hardware Nigeria, der de sier jeg er trukket ut som vinner av en 108" plasma fra Sharp.

Stusser litt på at jeg vant da jeg ikke kan huske at jeg meldte meg på noen julekalender der, men skulle bare gi de VISA-kortnummeret mitt sånn at de kunne få bekreftet at jeg var rettmessig vinner :)

 

;)

 

Haha, tror nok det heller er Hardware Nigeria som hadde "vunnet" 108" plasma fra Sharp hvis du hadde bekreftet det :p

Endret av Unox
Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082
Neste år satser jeg på Hardware Nigeria jeg også. Der har de hvertfall vinnere vi har hørt om på forumet...

 

 

Ikke helt sant, en flittig bruker av hw.no vant den beste premien i mine øyne - 8800gts 512

 

Norbat - virus eksperten på forumet vant premien over - 8800GTS 512 MB. Regner med de fleste har hørt om han? :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...