Gå til innhold

AVG Professional tilbys gratis


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Raskere nedlastinger.

tja, min maskin laster vell ned oppdateringer vær gang jeg starter maskinene så og si, så jeg har ikke problemer med treg nedlastning, har heller aldri hatt det. Mye raskere enn mange andre betalte programmer i vertfall :) og da snakker jeg om gratis utgaven ;)

 

eneste ulempen er at jeg heletiden får besjed om at jeg har brøtet lisensen fordi jeg ikke bruker det på privat maskin. Men er nå det jeg gjør, andre som får dette også?

Lenke til kommentar
...noen som vet om denne fullversjonen er limita tid på?...
...Spørsmålet er hvor lenge pro-versjonen er gratis...

Jeg har installert den nå og det står "Your license will expire on 01.12.2008". Med andre ord ca 11mnd gratis.

også håper jeg ikke maskina blir så og si kapra slik som norton etter lisensen går ut :p

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Er vel en slik lisens som gjør at man ikke kan oppgradere gratis til versjon 8 som slippes etter nyttår. Hvis du skal oppgradere så må du som oftest betale en liten sum for det.

 

De fleste sikkerhetselskaper gjør dette før de lanserer en ny versjon.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9018234

Bryter ikke Hardware litt med reglene til Computeractive ifht. å spre informasjon om denne versjonen?

 

This download is for Computeractive magazine readers only. Do not spread this download information and do not host this software elsewhere.

 

-

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...