Gå til innhold

Savage 2 i januar (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Savage? Er ikke det navnet på det spillet som Sam Mcgrath eller hva han heter lagde for lenge siden? Mcgrath er da vedkommede bak det nye Project Offset. Betyr det at dette er samme utviklere?

 

Edit:

 

Sam McGrath, Travis Stringer, and Trevor Stringer are formerly of S2 Games, the seven man development team who created the award winning game Savage: The Battle for Newerth. Savage won the grand prize at the Independent Games Festival in 2004, and was nominated for a Game Developers Choice Award.
Endret av Kenny Bones
Lenke til kommentar

Jeg har betatestet savage 2 i flere måneder nå, og det har kommet seg godt i løpet av den tiden :)

 

Slik jeg forstår det, så står S2Games (utvikleren) også for distribusjonen av spillet over nett. De har dermed ingen utgiver og man kan ikke vente seg å se savage 2 i butikkhyllene.

 

Og ja Kenny, de tre hovedmennene bak project offset var med i S2Games som utviklet Savage 1. Men de dro for å utvikle PO selv, og de resterende av S2Games har utviklet Savage 2.

 

Det vil også være mulig å spille Savage 2 gratis over LAN uten noen begrensninger.

Lenke til kommentar

Huske jeg spilte 1'eren i noen dager mens jeg lette etter et alternativ til Natural Selection. Hadde (og har fortsatt) skikkelig dilla på rts / fps hybrider, men synes at savage var for upolert til at jeg klarte å nyte det. Det kom naturligvis nyere versjoner etterhvert, men innen da hadde jeg mistet all tillit til silverback motoren. Den nye motoren er forhåpentligvis mye bedre.

 

 

Forøvrig; Hvis noen ønsker å teste ut en RTS/FPS hybrid, så kan jeg anbefale Empires, som er en mod til half life 2. Et c&c liknende univers, komplett med resursnoder, byggninger, tanks, forskning og soldater.

 

OG, den er helt gratis :thumbup:

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...