Gå til innhold

Julekalender 2007 - luke 23


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Denne hadde vært årets julegave for meg :cry:

 

Jeg har jobbet siden februar for å få tak i denne strømforsyninga fra norske levrandører.

Og nå som jeg får 2stk 3d kort så trenger jeg en ny oppgradering fra min 2 år gamle Hiper 580W.

 

Jeg tror nesten jeg blir it-frelst om denne ligger i posten en dag

 

Jeg får bare være riktig :innocent: og være :innocent: så godt jeg kan!

Om han kan si at du har vært 1337, gir han deg neppe noe Vista til drit.

IT-NISSEN KOMMER I KVELD!

Han vet om folk bruker freeware og MS liker ei han.

Han vet at bill gates ikke er snill og gir MS brukere SPAM!

Om alle kan si du oc'er bra, gir han deg tørris ja noe skikkelig bra ;).

IT-NISSEN KOMMER I KVELD!

IT-NISSEN KOMMER I KVEEEEEEEEELD!

-Props til Unix (non-mac) og OC gutta ;)

Og sefølgelig HW :innocent:

 

Ønsker dere en god jul med min siste forum post føre 25 desember ;) "om jeg ikke svarer på dinna ;)"

Lenke til kommentar
Nå skal man ikke gi innlegg som gir veiledning på svar skal man vel? Ikke at det er rett eller galt.

 

Har jo strøket alle data, så noen veiledning er det jo ikke akkurat.... sier jeg selv svarte selve boksens lengde, men jeg vet jo ikke om dette er rett.

 

Syns bare spørsmålet var litt uklart på akkurat dette.

Lenke til kommentar
Nå skal man ikke gi innlegg som gir veiledning på svar skal man vel? Ikke at det er rett eller galt.

 

Har jo strøket alle data, så noen veiledning er det jo ikke akkurat.... sier jeg selv svarte selve boksens lengde, men jeg vet jo ikke om dette er rett.

 

Syns bare spørsmålet var litt uklart på akkurat dette.

Du gir forklaring på en tegning som brukerne skal tolke selv.

Lenke til kommentar
Har jo strøket alle data, så noen veiledning er det jo ikke akkurat.... sier jeg selv svarte (mulig svar 2), men jeg vet jo ikke om dette er rett.

 

Syns bare spørsmålet var litt uklart på akkurat dette.

Spørsmålet er så klart som det kan bli: Hvor lang skal en stømforsyning være for å oppfylle ATX-standarden (v2.2). Jeg ser ikke hva som er uklart med dette spørsmålet. Jeg kom selv borti begge tallene som du nevnte, og da var jeg ikke i tvil om at det er (mulig svar 2) som er etterspurt her :)

 

For å si det på en annen måte: Det er opplagt at det er (mulig svar 2) som etterspørs her, men man må legge til en del godvilje for å kunne akseptere at det rette svaret skulle kunne være (mulig svar 1). Da er det opplagt logikk at det er førstnevnte som er rett svar her :)

 

EDIT: Selvsensur, skriveleif

Endret av A-Jay
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...