Gå til innhold

Ferrari-mobil fra Motorola


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Huff, håper de ikke blir som Ferrari-laptopene som jeg har vært en del borti, ingen av dem imponerte meg i det hele tatt og jeg fikk en "uggen" følelse av å bruke dem. Og når ble uimponert norsk ordbruk, ettersom jeg husker bruker man adjektiv foran slike ord for å beskrive hvordan de er istedenfor å fornorske engelsk ordbruk som unimportant, unruly osv der de bruker un foran ordet. </pirke>

Lenke til kommentar

Jaja, Ferrari er ingen mobilprodusent og Motorola skal vel ikke lage "biltelefoner", men Nokia laget vel doruller en gang også?

 

Jeg skjønner ikke helt hva disse bloggerne har imot mobiltelefoner som denne. De sier Motorola må fokusere på nye mobiltelefoner, bla bla bla, men det er akkurat det som er utviklingen nå, å fokusere mer på design. LG og Prada, Samsung og Giorgio Armani (Og B&O), Sony Ericsson og DSL55 osv. De mest avanserte mobiltelefonene i dag er såpass avanserte at det ikke er en nødvendighet å forbedre dem i den grad det var nødvendig før. For eksempel HTC X7500 og Nokia E90 har så og si "alt" man kan ønske seg. Selvfølgelig er det kjempemye som kan forbedres og legges til, men sammenlikn forskjellene på mobiltelefonene og PC-ene i dag og for et par år siden. Mobiltelefonene blir mer og mer som PC-ene, og når teknologibehovet for Ola Nordmann blir tilfredstilt, da er det annet som blir satt i fouks, nemlig designet.

 

SÅ jeg synes virkelig ikke at Motorola bør få kritikk for dette. De har laget en flott mobiltelefon og nå også gitt Ferrari-fans- og eiere (samt alle andre som liker Ferrari) en sjanse til å få noe artig og spesielt samtidig som mobiltelefonen faktisk har en del funksjoner :D

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...