Gå til innhold

Ny gratis-e-post lansert


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg prøvde og fant ut at jeg ikke likte den, men nå finner jeg ingen måte å slette kontoen min. noen som har funnet det ut enda?

Du kan jo bare aldri besøke siden igjen... Det er ingen som kommer og dreper deg pga at du ikke sletter accounten :p

Liker ikke å gamle kontoer med info om meg slengende rundt på nettet...

Lenke til kommentar

deinitivt beta i hvert fall... bugga en smule her for å si det sånn... kanskje opera den ikke liker? Poppet opp feilmeldinger i et sett. Blant annet at den sendte informasjon til ukrypterte sider... :hmm: og at jeg plutselig ikke var innlogget... selv om jeg var det... og fortsatt kunne bruke siden.... :lol:

Lenke til kommentar
deinitivt beta i hvert fall... bugga en smule her for å si det sånn... kanskje opera den ikke liker? Poppet opp feilmeldinger i et sett. Blant annet at den sendte informasjon til ukrypterte sider... :hmm: og at jeg plutselig ikke var innlogget... selv om jeg var det... og fortsatt kunne bruke siden.... :lol:

 

Jeg fikk ingen feilmeldinger i IE7

Lenke til kommentar

Jeg må si at internett har endret seg siden jeg begynte å bruke det i 1997. Da betalte jeg kr for å få lov til å ringe opp en ISP pluss at tellerskrittene selvsagt også var pricey. Nå klager vi over at gratistjenester ikke gir oss det vi forventer :)

 

Det merkelige er at størrelsen på e-postvedleggene knapt har endret seg siden midten av 90' tallet.

På den samme tiden har hastigheten på nettoppkoblingen økt med omtrent 1000 ganger!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...