Gå til innhold

Trøbbel etter IE-oppdatering?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"Har du problemer med å koble deg opp mot internett? Start InternetExplorer og gå til www.mi......"

 

Er ikke det inne i internettet, som kundene med problemet ikke får kontakt med?

 

Man får jo tilsvarende automatsvar hos en mengde ISP'er om man har oppkoblingsproblemer også, ikke lett for den normale bruker å skjønne seg på det der. :>

Lenke til kommentar
Trøbbel etter IE-oppdatering?

Vel, de som hadde trøbbel før IE-oppdateringen kan nå trøste seg med at de får trøbbel etterpå også. :p"The same procedure as last year, Miss Sophie?"

 

Kan det være noen tvil om at Microsoft Windows er det mest brukervennlige OS'et???

Nei, kommandolinjeredigering via GUI (Regedit) er jo nesten som kinderegget. I hvert fall to ting på en gang. :p

 

"Har du problemer med å koble deg opp mot internett? Start InternetExplorer og gå til www.mi......"

Er ikke det inne i internettet, som kundene med problemet ikke får kontakt med?

Det er i samme stil som en feilmelding jeg fikk for et par dager siden: "No keyboard found - Press F1 to continue"

Lenke til kommentar

som minimum burde jo microsoft snekre sammen en *.inf fil (er det ikke *.inf filer man bruker for å slenge inn endringer i registry? Jeg husker aldri... :) ) så hadde brukerne som ikke er komfortable med å endre i regedit sluppet unna med last ned -> høyreklikk på fil -> velg install. Det går raskere å skrive en slik fil enn å beskrive i prosa hvordan man skal gjøre det.

Lenke til kommentar
som minimum burde jo microsoft snekre sammen en *.inf fil (er det ikke *.inf filer man bruker for å slenge inn endringer i registry? Jeg husker aldri... :) ) så hadde brukerne som ikke er komfortable med å endre i regedit sluppet unna med last ned -> høyreklikk på fil -> velg install. Det går raskere å skrive en slik fil enn å beskrive i prosa hvordan man skal gjøre det.

Det er *.reg en slik fil som legger til endringer i registeret heter. Men jeg er helt enig med deg, dette er mye lettere for mannen i gata enn å redigere registeret manuelt.

Lenke til kommentar
"Har du problemer med å koble deg opp mot internett? Start InternetExplorer og gå til www.mi......"

Er ikke det inne i internettet, som kundene med problemet ikke får kontakt med?

Det er i samme stil som en feilmelding jeg fikk for et par dager siden: "No keyboard found - Press F1 to continue"

"For et par dager siden" ?

Jeg håper du har vært borti det tidligere enn som så. :p

 

Men jeg finner ikke noen av de tilfellene noe "feil".

Det er jo bare å sette i tastaturet, og trykke F1.

Med enkelte gamle hovedkort så måtte du vel skru av maskinen før du satte i tastaturet ja, men det problemet eksisterer vel ikke lengre?

 

På samme måte med at man må gå på internett for å få hjelp til å fikse internetten.

Hva skulle det ellers stå? "Send en brevdue"? ^^

Om man har tilgang til å lese denne artikkelen, så har man tilgang til internett også.

Lenke til kommentar
som minimum burde jo microsoft snekre sammen en *.inf fil (er det ikke *.inf filer man bruker for å slenge inn endringer i registry? Jeg husker aldri... :) ) så hadde brukerne som ikke er komfortable med å endre i regedit sluppet unna med last ned -> høyreklikk på fil -> velg install. Det går raskere å skrive en slik fil enn å beskrive i prosa hvordan man skal gjøre det.

Det er *.reg en slik fil som legger til endringer i registeret heter. Men jeg er helt enig med deg, dette er mye lettere for mannen i gata enn å redigere registeret manuelt.

 

Det var det , ja! Takk :)

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...