Gå til innhold

HP erkjenner problem-bærbare


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det var ganske mange mulige feil der...

Jeg lurer på hva som forårsaker så mange veldig ulike feil. Normalt er det jo bare en komponent som ikke fungerer skikkelig når det først er en produksjonsfeil. Jeg kan ikke se for meg at det er tilfeldigvis er produksjonsfeil i en haug med komponenter på en gang.

Lenke til kommentar
Det var ganske mange mulige feil der...

Jeg lurer på hva som forårsaker så mange veldig ulike feil. Normalt er det jo bare en komponent som ikke fungerer skikkelig når det først er en produksjonsfeil. Jeg kan ikke se for meg at det er tilfeldigvis er produksjonsfeil i en haug med komponenter på en gang.

Alle symptomene som beskrives skyldes hovedkortet.

Lenke til kommentar

JA! Endelig kan jeg puste lettet ut.

 

Jeg har gått lei av å krangle med HP angående mange av disse problemene, fordi at de "ikke kjenner til problemet".

Jeg har vært borti mange slike HP maskiner med disse problemene, og siden mange av disse feilene skjer tilfeldig en gang iblandt, så har HP ikke gjort en dritt når de har fått PC-en inn til reparasjon.

 

Det er irriterende når du vet at du ikke kan få PC-en din fikset når du har et slikt problem, siden HP ikke skjønte problemet.

 

 

Ett skritt nærmere et akseptabelt produkt.

 

 

Nå gjenstår det bare å forklare HP at problemene ikke gjelder BARE dv-serien.

Endret av Steina
Lenke til kommentar
Det var ganske mange mulige feil der...

Jeg lurer på hva som forårsaker så mange veldig ulike feil. Normalt er det jo bare en komponent som ikke fungerer skikkelig når det først er en produksjonsfeil. Jeg kan ikke se for meg at det er tilfeldigvis er produksjonsfeil i en haug med komponenter på en gang.

 

Denne feilen har jo HP erkjent for leenge siden, 2-4 mnd siden jeg fikk høre om det. Men det er HK som er årsken til disse feilene. Akkuratt for norge har ikke den utvidede garantien så veldig mye å si, men bra at HP gjør noe når det er snakk om så stort omfang av problemer :)

Lenke til kommentar
Vil generelt anbefale å kjøpe bedriftsmodellene fra de store leverandørene. Desidert minst feil på de, selv om det også her er dårlige serier.

 

Bedriftsmodellene inneholder sjelden de "feteste" skjermkortene eller video-kamera... Min hp 8510w har 570Quadro og ikke noe kamera. Om jeg kunne valgt fritt hadde jeg nok gått for et GeForce kort istedenfor, litt mer value-for-money der... (i alle fall for min bruk som ikke bruker noen form for CAD programvare, det nærmeste jeg kommer 3D er om jeg ønsker å spille QWET)

Lenke til kommentar
Vil generelt anbefale å kjøpe bedriftsmodellene fra de store leverandørene. Desidert minst feil på de, selv om det også her er dårlige serier.
Nettopp pga. de benytter gamle utdaterte komponenter. Og til en mye høyere pris.

 

Stabilitet koster :/

 

Har en Lenovo T61, helt grei, men kunne gjerne hatt nyere hw.

Lenke til kommentar
Vil generelt anbefale å kjøpe bedriftsmodellene fra de store leverandørene. Desidert minst feil på de, selv om det også her er dårlige serier.

 

Bedriftsmodellene inneholder sjelden de "feteste" skjermkortene eller video-kamera... Min hp 8510w har 570Quadro og ikke noe kamera. Om jeg kunne valgt fritt hadde jeg nok gått for et GeForce kort istedenfor, litt mer value-for-money der... (i alle fall for min bruk som ikke bruker noen form for CAD programvare, det nærmeste jeg kommer 3D er om jeg ønsker å spille QWET)

Jeg sa aldri at de var så gode at det ikke var mulig å komme opp med en dårlig bruksmønster/modell kombinasjon. :) Benytter selv topmodellen av HP 6910p og den fungerer godt for meg, men den har heller ikke råeste gpu eller kamera, men en må liksom velge mellom jålete modell med masse skrot eller stabil og grei maskin med få problemer og få ekstrafinesser. Antall problemer er vel proporsjonalt med antall komponenter og vel så det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...