Gå til innhold

Duke Nukem tilbake i rampelyset


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det noen som kun har mekka noe greier i maya eller 3d-studio for å vise på julebordet som ide til neste års utviklingsprosjekt eller er det noe som faktisk er i produksjon som utvikles i en eller annen engine?

 

Spillet og navnet har stor markedsvedi så det burde være penger i å utvikle et spill med denne tittelen. Får håpe det blir et OK spill og ikke bare en flau vits. Det kan være fristende her for noen som tenker raske penger å utvilke noe dritt og pushe det ut på markedet fordi Duke Nukem Forever vil selge seg selv på grunn av navnet.

 

Og som alltid dere; Husk KillZone, husk andre spill med fete videoer. Det er ikke alltid en fet video blir til et bra spill!

Lenke til kommentar
Er det noen som kun har mekka noe greier i maya eller 3d-studio for å vise på julebordet som ide til neste års utviklingsprosjekt eller er det noe som faktisk er i produksjon som utvikles i en eller annen engine?

 

 

Ser veldig polygon muskler ut. Vi får vel se iløpet av kvelden.

 

Uansett så blir det fun fun.

Lenke til kommentar
Får håpe det blir et OK spill og ikke bare en flau vits. Det kan være fristende her for noen som tenker raske penger å utvilke noe dritt og pushe det ut på markedet fordi Duke Nukem Forever vil selge seg selv på grunn av navnet.

 

Tror du ikke at de hadde utgitt spillet litt før hvis dette var tilfellet? Første utgivelsesdato var jo november '98, 9 år siden. Samt, utrolig lite har blitt publisert under Duke Nukem-franchisen, så hvis det var melking av en tittel og et navn, hadde de gjort de på de 9 årene vi har ventet nå.

 

Jeg velger å tro at dette kan bli bra, i allefall så bra som utviklerne klarer å prestere.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

"Guys just to manage expectations...

This is a teaser. It's not a full blown trailer like the 2001 trailer (but something like that is coming). I tried to be clear about that in the message board post, so just bear in mind that it's a teaser :)

 

Enjoy."

 

Forøvrig så er det vel naturlig å tro at dette betyr at spillet kommer innen 6mnd, George gnålte jo hele tiden om at de kom til å starte hype maskineriet når det gjenstod rundt 3mnd til lansering (så vi sier 6 siden det er 3drealms)

Lenke til kommentar

Personlig så har jeg egentlig ikke noen tro på at Duke Nukem Forever vil være revolusjonerende, og setter heller ikke forventningene deretter. Grunnen til den lange utviklingstiden skyldes vel flere enginebytter osv samtidig som det sannsynligvis har gått litt i stå. Mitt håp for dette spillet er ikke at det skal være revolusjonerende og jeg forventer ikke bedre enn middels-god grafikk (spill med mange utsettelser henger jo erfaringsmessig sjeldent med i grafikkracet like godt), derimot så håper jeg dem har klart å fylle spillet med masse moro gameplay.

 

Det har jeg faktisk også troen på at de kan klare. De må ha sopet opp en masse content oppover, og dem har nok ikke mått scrappe alt. Samtidig så tillater DN universet spesielle våpen og morsomme boss-fights :D

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...