Gå til innhold

GSC vurderer S.T.A.L.K.E.R.-MMO (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"Alle" tenkjer tydlegvis på MMO i desse dager, så dette er ikkje så overraskande. Men eit sånt spel ligg nok ei god stund fram i tid. Først må dei gjere seg ferdig med Clear Sky, og så spørs det om eit Xbox-spel vil vere neste prosjekt.

 

Uheldigvis avkreftet de også nok en gang muligheten for onlinespilling i Clear Sky

Det bør vel presiserast at dette gjeld COOP.

Lenke til kommentar

GSC er veldig flinke med gameplay, historie og stemning, og når de nå endelig har ferdigstilt noe, og fått seg litt praktisk erfaring med å utvikle spill, gir jeg dem gjerne en sjanse som MMO-utviklere.

 

De er en grei motsetning til f.eks. Crytek, som er fryktelig dyktige på å lage jungler, men ganske talentløse på de fleste andre områder.

Lenke til kommentar

hadde helt glemt clear sky jeg :p

 

driver å spiller igjennom stalker nå for andre gang (dvs ble ikke helt ferdig første gangen, fikk litt savegame problemer etter en formatering), men opplever noen problemer med skjermkort drivere. håper det kommer en ny patch snart.

 

edit: glemte litt om mmo stalker. dette kan bli veldig bra, men det er nok så langt fram i tid at det ikke bør ventes på enda. skulle nesten tro de annonserte det så tidlig bare for å vekke interessa rundt shadows of chernobyl og clear sky....ikke at det plager meg, det er gode spill som fortjener oppmersomhet

Endret av Spirre
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...