Gå til innhold

Nå er Nokia 5310 i butikkene


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Følger med en 2GB microSD brikke på denne, mer enn ellers i prisklassen.

Lyden i medfølgende øreplugger er uten bassgjengivelse, hjelper ikke å stille i equalizeren. Med et par gode plugger (f.eks. shure 3g)så er det absolutt godkjent lyd. Ikke helt på høyde med sonys dedikerte mp3 spillere men bedre enn tidligere telefoner jeg har hatt.

Liten skjerm ? SE W880i har bare 1,8" og er nærmeste sammenlignbare mobil i størrelse.

Lenke til kommentar
Ikke så veldig galen pris på mboilen. Denne mobilen kunne i hvert fall dekket mine behov.

Kommer telefonen med autofokus? Hvis ikke har Nokia skuffet meg..

Selvfølgelig har den ikke det.

 

Får også denne inn i butikken i morgen, sett litt på dummyen de siste dagene. Absolutt en mobil med stort potensialet, får håpe batteritiden blir grei også.

 

Liten, lekker, god pris, musikktaster, 2 gb medfølgende minnekort, bra skjerm.. Har det meste for å gjøre det bra.

 

Denne og 2630 selger nok meget godt utover i 2008.

Lenke til kommentar

Lette litt etter denne telefonen i dag, men det var ikke mange som har fått den inn.

 

I en av butikkene da jeg spurte etter den sa de: "Nei, men vi har 3500" (da bare gikk jeg) :p

 

Var noen som viste meg Dummyen og den ser slank og fin ut :) Men syns den er litt "dyr" med tanke på at den har så lite teknologi i seg.

Lenke til kommentar

Fikk lekt litt med denne i dag.

 

Gode taster, helt grei skjerm og helt grei musikklyd fra innebygde høytallere. De fleste som har sett den så langt er imponert - beviser at design har mye å si ja. Alt medfølgende innhold ligger i mappen "Extras", ikke i de vanlige mappene. Litt vanskelig. Bare røde temaer med i den røde utgaven, lurer på om det blir blå tema i den blå :)

 

Alle butikker som ønsker å ha denne nå vil ha den på lager. Hvorfor Nokia ventet flere uker med norgeslansering i forhold til andre land i europa er meg et spørsmål, og heller ikke så vanlig av dem. Fører i hvert fall til god tilgjengelighet ved første dag i salg, det er jo hyggelig.

 

unwill: Er ikke størrelse viktig for deg finnes det flere gode alternativer. Er størrelse viktig må du også regne med å gi noen kroner ekstra for det.

Endret av arehei
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...