Gå til innhold

Nå får Iphone GPS


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hater sånn henge-på-løsning. Kan de ikke bare legge chippen inne i telefonen...og rett opp resten av manglene...så skal jeg også få meg en telefon..med mindre jeg må ha telenor superminutt eller fri120 på den da...

er nok stor sjanse for at d blir slike abonemanger ja :p

husker ikke hva prisen var uten abonement, men regner med du får kjøpt deg en bra pc for samme prisen ;P

Lenke til kommentar

Jeg bare undrer, men hvorfor skriver dere gjentatt Iphone i artikkelen? Den heter jo iPhone, dette er jo et merkenavn.

 

Merkenavn skal ikke endres, ettersom de gjerne er registrert og

juridisk beskyttet med den aktuelle skrivemåten. Du bør derfor

skrive aktuelle navn (iPod, nVidia) med liten forbokstav også først i en

periode etter punktum.

Endret av Limstift
Lenke til kommentar

kan ikke bare folk innse at det er en crap telefon? huff, alle er blindet av "apple-brand".

 

"SE!! her er en fantastisk ny telefon, dere kan bare bruke den som vi sier da selvsagt, og den koster like mye som en pc, og forresten du får den bare i visse land intil vi sier det, OG du må bruke den operatøren VI vil... ?Hva sier du? om den har gps? jada selvsagt!!! den og alle extrafunksjoner dere kunne ønske dere er som orginalt plugge-utenpå-extrautstyr, slik at vi kan tjene penger og dere fortsatt tro denne lille saken er et under"

 

-Says it all..... unless I forgot something

Lenke til kommentar
kan ikke bare folk innse at det er en crap telefon? huff, alle er blindet av "apple-brand".

 

"SE!! her er en fantastisk ny telefon, dere kan bare bruke den som vi sier da selvsagt, og den koster like mye som en pc, og forresten du får den bare i visse land intil vi sier det, OG du må bruke den operatøren VI vil... ?Hva sier du? om den har gps? jada selvsagt!!! den og alle extrafunksjoner dere kunne ønske dere er som orginalt plugge-utenpå-extrautstyr, slik at vi kan tjene penger og dere fortsatt tro denne lille saken er et under"

 

-Says it all..... unless I forgot something

Som jeg skulle sagt det selv.

 

kornelen: Dette finnes da, bare at det er trådløst, slik at man ikke får en plagsom ekstraklump på telefonen.

Endret av Imposter
Lenke til kommentar
kan ikke bare folk innse at det er en crap telefon? huff, alle er blindet av "apple-brand".

 

"SE!! her er en fantastisk ny telefon, dere kan bare bruke den som vi sier da selvsagt, og den koster like mye som en pc, og forresten du får den bare i visse land intil vi sier det, OG du må bruke den operatøren VI vil... ?Hva sier du? om den har gps? jada selvsagt!!! den og alle extrafunksjoner dere kunne ønske dere er som orginalt plugge-utenpå-extrautstyr, slik at vi kan tjene penger og dere fortsatt tro denne lille saken er et under"

 

-Says it all..... unless I forgot something

Latterligste jeg har hørt på et par måneder. Den koster like mye som en PC? Jeg betalte 2300 i USA for min. Den er låst opp, kjører nyeste firmware (1.1.2) med norsk språk i dag. Hva koster N95? 6000? Hva koster N82? 4700? iPhones skjerm er fantastisk. Har du sett eller prøvd en selv? Jeg har 25 spill. Jeg har NES emulator der jeg har Super Mario og andre klassikere. Jeg har 1500 sanger, med bilde av album. Den er slank, og genial.

 

Ekstrafunksjoner? Det finnes nesten ingen ekstrafunksjoner som du får kjøpt fra Apple. Tror du denne GPS-dingsen ble laget av Apple?

 

Prøv en iPhone selv!

Lenke til kommentar
kan ikke bare folk innse at det er en crap telefon? huff, alle er blindet av "apple-brand".

 

"SE!! her er en fantastisk ny telefon, dere kan bare bruke den som vi sier da selvsagt, og den koster like mye som en pc, og forresten du får den bare i visse land intil vi sier det, OG du må bruke den operatøren VI vil... ?Hva sier du? om den har gps? jada selvsagt!!! den og alle extrafunksjoner dere kunne ønske dere er som orginalt plugge-utenpå-extrautstyr, slik at vi kan tjene penger og dere fortsatt tro denne lille saken er et under"

 

-Says it all..... unless I forgot something

Latterligste jeg har hørt på et par måneder. Den koster like mye som en PC? Jeg betalte 2300 i USA for min. Den er låst opp, kjører nyeste firmware (1.1.2) med norsk språk i dag. Hva koster N95? 6000? Hva koster N82? 4700? iPhones skjerm er fantastisk. Har du sett eller prøvd en selv? Jeg har 25 spill. Jeg har NES emulator der jeg har Super Mario og andre klassikere. Jeg har 1500 sanger, med bilde av album. Den er slank, og genial.

 

Ekstrafunksjoner? Det finnes nesten ingen ekstrafunksjoner som du får kjøpt fra Apple. Tror du denne GPS-dingsen ble laget av Apple?

 

Prøv en iPhone selv!

 

 

med tanke på at laptoper og stasjonære ligger på priser fra 2500 nå så ja... jeg har prøvd den og brukt den i en uke, jeg er IKKE imponert. så må du også ta til etteretning hva den vil koste når den kommer til norge, jeg kan fint kjøpe en ulåst n95 for 2000kr på ebay fra usa

Lenke til kommentar
med tanke på at laptoper og stasjonære ligger på priser fra 2500 nå så ja... jeg har prøvd den og brukt den i en uke, jeg er IKKE imponert. så må du også ta til etteretning hva den vil koste når den kommer til norge, jeg kan fint kjøpe en ulåst n95 for 2000kr på ebay fra usa

 

 

For amerikanske mobilbrukere er iPhone billigere enn f.eks. Nokia N95, og andre toppmodeller, så jeg forstår ikke helt hvorfor du til stadighet blander prisen inn i bildet her. Jeg fikk den fra USA til 2500,- kroner, jeg ser ikke på dette som særlig dyrt til mobiltelefon å være. Du får jo hva du betaler for, og jeg antar at iPhone ses på som en eksklusiv telefon.

 

Den billigste laptopen i prisguiden koster forøvrig 3829,- kr.

Endret av Limstift
Lenke til kommentar

jeg tok inn pris i betrakting siden du kjøpte din i usa for 2500, da sier jeg at man kan få n95 til samme pris derfra. vi har solgt laptop på jobben før jul nå til 2495 kr, ingen fantastisk maskin menmen. :)

 

Jeg sier ikke at 2500 er dyrt for telefon å være, tvert imot, men stor sett når det er snakk om iphone uten binding ligger de ofte ganske mye høyere. men da kan vi uansett være enig i å være uenige, du synes telefonen er fantastisk, jeg synes den er noe crap utviklet for apple-fanboys.....

 

uansett sporer vi nok fra selve topic'et som er at den har fått en clip-on gps, noe man får trådløst til alle mobiler med java per i dag, jeg er derfor ikke imponert av at denne fysisk må festes til telefonen.

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...

Slutt å krangle og mase, Apple revulusjonerer mobil bransjen likeså dem har gjort med musikk bransjen, enten du liker det eller ikke!

 

Men det som jeg liker er denne meldingen:

 

iPhone kommer til Norge 11. juli med 3G og GPS. Steve Jobs annonserte
i tillegg at prisen blir satt ned verden over, til 1000 kroner for 
8 gigabyte-versjonen og 1500 kroner for 16 gigabyte-versjonen. I tillegg 
kommer sistnevnte med hvitt bakdeksel. 

Endret av macdegus
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...