Gå til innhold

Omtale av F.E.A.R. Files (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Extraction Point var, som nevnt i anmeldelsen, usammenhengende og på grensen tåpelig i forhold til alt som skjedde bare timer tidligere i følge den interne kronologien. Nå spilte jeg på PC, men jeg regner med at de gapende, logiske hullene i historien fremdeles er med på Xbox.

 

Perseus Mandate har jeg bare spilt en demo av , og jeg tviler på at jeg kommer til å bruke penger på det. Av og til har jeg ingenting i mot å spille spill som melker et navn, men når melkeku-følelsen er så intens som i Extraction Point og Perseus Mandate, blir det litt uspiselig.

 

Jeg venter heller på Project Origin og canon-fortsettelsen på historien.

Lenke til kommentar

FEAR er et av de aller beste spillene jeg har spilt, på linje med System Shock og Deus Ex. Jeg syntes det definitivt var bedre enn HL2. Allikevel har jeg ikke spilt tilleggspakkene, og kommer ikke til å gjøre det heller når jeg leser dette. Vi får heller vente på neste spill i FEAR-universet, som andre skriver. egentlig ganske greit at de ikke har rettighetene på navnet, for det finnes ikke noe mer tragisk enn å kalle et spill for FEAR 2, Half Life 2, osv... (selv om nesten alle gjør det slik for å kunne selge på navnet.)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...