Gå til innhold

Vant du noe?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hmmz.. jeg vant ingenting denne uken heller.. "bombe"...

 

har noen sett på vinnerene i disse to ukene? At det rett og slett bare er gutter som har blitt trukket ut???? syns det er urettferdig, greit det kanskje er tilfeldig trukket ut. men jeg som er jente som har vært med hver dag, slik som andre jenter. Hvorfor er det ikke noe jente navn som dukker opp på vinnelisten?????

Lenke til kommentar
hmmz.. jeg vant ingenting denne uken heller.. "bombe"...

 

har noen sett på vinnerene i disse to ukene? At det rett og slett bare er gutter som har blitt trukket ut???? syns det er urettferdig, greit det kanskje er tilfeldig trukket ut. men jeg som er jente som har vært med hver dag, slik som andre jenter. Hvorfor er det ikke noe jente navn som dukker opp på vinnelisten?????

Kanskje ingen av jentene har riktig da vettu, da blir dem jo ikke med i trekningen :tease:

Lenke til kommentar

Er du morsom eller? Jeg er også jente og har deltatt alle gangene og har lett funnet svaret ved å slå opp på artikkelen om den aktuelle mobilen. Gidder ikke å gjette meg frem, så vet at jeg har svart riktig på alle spørsmålene alle dagene. Idag trengte jeg ikke finne fram til svaret på spørsmålene da de var utrolig enkle ;)

Lenke til kommentar
Er du morsom eller? Jeg er også jente og har deltatt alle gangene og har lett funnet svaret ved å slå opp på artikkelen om den aktuelle mobilen. Gidder ikke å gjette meg frem, så vet at jeg har svart riktig på alle spørsmålene alle dagene. Idag trengte jeg ikke finne fram til svaret på spørsmålene da de var utrolig enkle ;)

 

HELT enig muchacha! jeg har funnet alle savrene også og kan garantere at det er riktig svar like mye som hva guttene har svart

Lenke til kommentar
Ja merkelig da altså.

 

Ikke noe likestilling her i alle fall. Men kan jo være at trekninga bare ble slik, at det kun var menn som ble trukket, tilfeldig.

 

ja jeg sier jo ikke at det er amobil som bare plukker ut mannfolk til å vinne, det er nok tilfeldigheter men to uker nå 14 vinnere og bare gutter. Blir jo litt rart ...... håper jo selvfølgelig jeg vinner en dag.... er alltid med på amobil sin julekalender og de enkelte konkurransene de har inni mellom.... men men

Lenke til kommentar

Hvorfor i huleste syntes du det er urettferdig at det er bare gutter som vinner?

og hvorfor spør om noe slik som at: hvorfor er det ikke flere jentenavn som dukker

opp blandt vinnerene!

 

Er ikke lenge før en eller annen roper ut rasisme for det er bare er typisk

norske navn som er blandt vinnerene!

 

Det er jo helt klart flest gutter som er med i konkurransene!

Det er helt klart flest gutter som sitter med datamaskiner generelt!

 

Kjenner jeg ble litt lettere irritert her!

Kanskje det er for jeg ikke har vunnet noe selv, hehe :tease:

Lenke til kommentar

Tror ikke dere er klar over hvor mange som faktisk leser amobil, og som sikkert er med i julekalenderkonkurransene. Når bare noen få prosent av de som deltar er kvinner, er det ikke rart at det er få kvinnelige vinnere. Hadde jo vært anti-likestilling om kvinner skulle hatt større sjangse for å vinne. De trekker ut 100% tilfeldig blant de som svarer riktig, og har faktisk opplevd at kvinner har vunnet (dette var vel i en hw.no konkurranse for ikke så altfor lenge siden).

 

edit:

"Er ikke lenge før en eller annen roper ut rasisme for det er bare er typisk

norske navn som er blandt vinnerene!"

Den siste uken har 2-3 asiatere vunnet noe(da teller jeg med hw.no sin kalender). =p

Endret av Innos
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...