Gå til innhold

- Kunden må finne laveste pris selv


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå er det ikke rart at de klarer å ha "markedets laveste priser" siden de har varer priset lavt, og etter at man har bestilt og betalt så får man beskjed om at varen ikke er tilgjenglig til den prisen.

 

I sommer bestilte jeg en K810i fra denne butikken, og har enda ikke fått den.. Jeg fikk pengene tilbake, og beskjed om at jeg ikke kunne få den så billig.

 

Tok kontakt med forbrukerrådet, siden selger ikke kan kansellere kontrakten etter mottat betaling, og har fått medhold for en god stund siden. Til tross for dette har jeg ikke hørt et ord.

 

Til Forbrukerrådet har de sagt at de har sendt tilbud om kompensasjon til kjøperne, men ingen har hørt noe.

 

Vi er rundt 20 stykker som har kjempet denne saken, hvorav flere er fra dette forumet.

 

Makan til møkkabutikk! Jeg handler nå kun på komplett, siden de (etter min mening) har den beste servicen jeg har opplevd fra en nettbutikk.

Lenke til kommentar

Jeg er temmelig, temmelig, temmelig sikker på at det finnes en lov som sier at en butikk ikke kan selge ett og samme produkt til to eller flere forskjellige priser!

 

Og jeg er veldig uenig i det Amentio sier om at kunden selv må sjekke at produktet ikke selges til en lavere pris. :S

 

 

Takk GUD (eventuelt mannen som oppfant Internett, om Gud skal vise seg å ikke eksistere) for nettsteder som prisguide.no! :wee:

Lenke til kommentar

En skal ikke glemme å sjekke priser i fysiske butikker heller, kan være like eller mer konkurransedyktige de.

 

Når jeg solgte mobiler i en liten selvstendig TV og mobilbutikk for 8 år siden, husker jeg at vi hadde priser som lå 30-60 % under hva de store kjedekonkurrentene solgte mobilen for (Elkjøp, Telekiosken m.m.).

Den gang var jo ikke internetthandel noen trussel, men det sier noe om at stor butikk/kjede ikke nødvendigvis gir lavere pris.

Lenke til kommentar
Jeg er temmelig, temmelig, temmelig sikker på at det finnes en lov som sier at en butikk ikke kan selge ett og samme produkt til to eller flere forskjellige priser!

 

Og jeg er veldig uenig i det Amentio sier om at kunden selv må sjekke at produktet ikke selges til en lavere pris. :S

 

 

Takk GUD (eventuelt mannen som oppfant Internett, om Gud skal vise seg å ikke eksistere) for nettsteder som prisguide.no! :wee:

 

Kanskje du kan finne denne loven da?

 

Jeg er forsåvidt enig med Amentio, har man ikke lyst/evne til å bruke noen sekunder til å vurdere tilbud, så er det ens egen feil om en tar det dyreste tilbudet.

Lenke til kommentar

Hva med at det ble gjort et raskt søk etter lignende produkter, og at det kom opp en advarsel som sa ifra om at produktet muligens var billigre, og en lenke til søkeresultatene?

 

Det er slettes ikke vanskelig å implementere dette.

 

Jaja... Amentio er uansett den beste butikken :)

Endret av Quattro7
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...