Gå til innhold

Oppdateringer fra Microsoft


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Likte oversettelsen av RC ;)

 

En RC kan være brukbar og da slipper man tross alt å installere tonnevis av hotfixes med lange sene windows update.

 

Jeg slipstreamer helst en stor SP med nlite el. for rask, oppdatert og enkel reinstallasjon. Det eneste positive med at SP3 blir så sen som den er vil være at den inneholder flere hotfixes enn den ellers ville gjort.

 

Men når den er i RC så har de vel sluttet allerede å legge inn "first Thursday of the month" patcher.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
Er sp3 oppdateringen til X64 bit XP og ?

Nei. Den er basert på en nyere og mer stabil Windows-utgave: Windows Server 2003. Altså et OS som kom ut etter at XP 32bit SP1 kom ut. Windows XP x64 har dermed ikke trengt så mange SP'er som 32-bit utgaven. Det er faktisk ikke lenge siden x64-utgaven fikk sin SP2 (9 måneder siden). SP2 for XP x64 tilsvarer ikke SP2 for 32bit-versjonen (lansert for 3,5 år siden).

Lenke til kommentar
Er sp3 oppdateringen til X64 bit XP og ?

Nei. Den er basert på en nyere og mer stabil Windows-utgave: Windows Server 2003. Altså et OS som kom ut etter at XP 32bit SP1 kom ut. Windows XP x64 har dermed ikke trengt så mange SP'er som 32-bit utgaven. Det er faktisk ikke lenge siden x64-utgaven fikk sin SP2 (9 måneder siden). SP2 for XP x64 tilsvarer ikke SP2 for 32bit-versjonen (lansert for 3,5 år siden).

 

 

Okay :) ,

Lenke til kommentar

Jeg integrerte SP3 RC1 inn på windows xp plata og reformaterte og installerte alt på nytt.

Det jeg ikke helt likte var at IE7 og WMP11 ikke var integrert.

Og da jeg gikk til windows update så stod ikke IE7 og WMP11 på oppdateringslisten.

Så da fikk ikke jeg IE7 eller WMP11 verken gjennom XP plata eller Windows Update.

Det var det negative jeg hadde å si ;), men som sagt så er den jo bare i RC1 status.

Gleder meg til XP SP3 kommer ut i FULL versjon :)

 

Også spent på SP1 til Vista.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...