Gå til innhold

Nå får du kjøpt Sony Ericssons W960i


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har hatt denne i noen dager. Noen stikkord for hvordan jeg har opplevd den:

 

Kamera: Ok, kan gi bra bilder ved gode forhold, men mye lys er påkrevd.

 

Mobildel: Virker grei.

 

MP3-spiller: Mye plass (8 GB). Dårlig lyd med medfølgende ørepropper, og støy dersom ledningen vibrerer. Bedre lyd med andre hodetelefoner. Har prøvd med Koss PortaPro, og lyden blir grei nok, men jeg savner muligheten til å regulere equalizeren selv. Det ser ut til at man må holde seg til forhåndsdefinerte innstillinger (f.eks. Rock, Klassisk, Jazz).

 

Lyden er akkurat bra nok til at jeg ikke er skuffet. I forhold til iRiver er den ikke noe særlig. I forhold til iPod (de modellene jeg har prøvd) er den bra.

 

Radio: Godt mottak, intuitiv og grei.

 

WiFi: Kopler seg greit til mitt hjemmenettverk og virker bra med Opera Mini. Men jeg savner muligheten til virkelig å kunne verifisere at det er nettverket mitt som brukes, og ikke betalt oppringning. Har ikke prøvd den på andre nettverk enn mitt eget.

 

Navigering: Bra. Det meste kan gjøres med fingrene, om man ikke har svært tykke fingre, men stylusen kommer til god nytte når man skal bruke det virtuelle tastaturet og skrive inn tekst.

 

Alt i alt: Jeg er bra fornøyd, iallfall til prisen jeg betalte: Under 4500 (Experts nettbutikk).

 

Ser fram til redaksjonell anmeldelse på forumet.

 

Vennlig hilsen

 

Jan

Lenke til kommentar

Hvorfor har den ikke EDGE????

 

Hvorfor kan de ikke lage en telefon som er komplett?

Alltid må de fjerne ett eller annet som resulterer i at telefonen har en viktig mangel!

 

Dette betyr altså da at alt av datatrafikk går treigere enn kumøkk når man ikke har i 3G dekning, og det har man slett ikke overalt.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...