Gå til innhold

Julekalender 2007 - luke 9


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg sliter litt med å finne riktig svar. Sitter å ser på pdf-filen hos corsair om Dual Heat Xchange technology. Den forteller veldig mye om de spesielle printkortene som brukes og hvordan disse er spesiallaget, men spesielle IC'er er ikke nevnt med et ord såvidt jeg kan se. Ingen av alternativene nevner de spesielle printkortene som hele pdfen omhandler heller. Det står også i innledningen hvordan varme på vanlige rambrikker ledes bort så jeg får ikke siste alternativet til å stemme med hva som skal være så spesielt heller. I så fall er alternativet litt vagt forklart.

 

link til forklaringen: http://www.corsair.com/_appnotes/AN602_DHX...gy_Overview.pdf

 

Håper ikke jeg har avslørt for mye for de som leiter etter svaret :)

Endret av bo1e
Lenke til kommentar

Jeg synes det var lett å finne relevant info på nettet, du må bare vite hvor man skal lete :) Jeg klarer også å finne rett alternativ ved hjelp av eliminasjons-metoden. Men jeg synes det virker som om svaralternativene er litt feil formulerte. Tror jeg skal sende en mail eller PM om dette, siden jeg ikke kan skrive åpent om dette på forumet :p

 

EDIT: Aha, nå skjønner jeg den! Svaralternativet er ikke feil formulert. Dessverre så skjønner jeg også at jeg har svart feil :(

Endret av A-Jay
Lenke til kommentar
Jeg mener fremdeles det er noe galt med formuleringen, med mindre alternativene er endret siden jeg svarte.

Jeg mener det rette alternativet er rett formulert! Les veldig nøye gjennom pdf-en du linket til, så skjønner du kanksje.

 

Dette blir nok lettere å diskutere etter midnatt! ;)

Lenke til kommentar
Noen av de som syns det var skrekkelig enkelt som har lyst å fortelle hva som var det riktige svaret og hvorfor?

 

Svaret er (om jeg ikke er veldi far out nå): Varmen ledes bort også fra baksiden av IC-ene.

 

Derav navnet DHX -> Dual Path Heat eXchange.

Om du ser på illustrasjonen som viser et tverrsnitt av brikkene så kommer det ganske tydelig frem vil jeg påstå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...