Gå til innhold

Nutel vurderer kundesalg


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Offtopic:

Nutel vurderer kundesalg

Operatøren har pengeproblemer, og en av løsningene er å selge kundene.

Hva?! En liten møkkaoperatør som skulle "konkurrere på pris" klarer ikke å holde seg flytende? STOPP PRESSEN! SJOKKERENDE NYHETER!

 

ZZZzzz...

Så du mener at ingen skulle skrevet om noe slikt? Dette er jo minst like mye mobilnyhet som det andre som blir skrevet her.. Jeg har nettopp fått meg killbill student så jeg må nå si at det er ganske relevant nytt dette her..

 

Med andre ord kan du holde kvalm og oppkast som dette for deg selv..

 

Ontopic:

Hva vil da skje med de som er kunder da? vil de få endrede priser dersom de blir fanget hos en annen operatør?

Endret av Raptus_
Lenke til kommentar

Nutel er jo så billig at dei var ein god konkurrent for å presse prisar til andre operatørar. Onecall som eg har, hadde aldri blitt så billig utan Nutel. I haust var det knallhard priskrig mellom Onecall og Nutel, så kom Ipea og pressa Onecall endå meir. Får håpe dette ikkje skjer med andre billigoperatørar. Då kan vi risikere høgare prisar igjen.

Lenke til kommentar

Snakket akkurat med Siri Wormdahl i Nutel, hun sa at ingen burde si opp sin avtale enda,

hvertfall ikke før dem har funnet en ny løsning, løsning vil bli gitt i løpe av uken.

 

ho så også at forhånds betalte kunder ikke vil miste det de har betalt,

 

Selv trur jeg vi gjør det, men skal nu vente litt å se ka som skjer,

mitt abbonement blir tatt i bruk den 17 des.

trur det er en lov vi kan bruke mot dem hvis dem går konkurs.

Lenke til kommentar

Fikk melding fra Killbill nu

 

Kjære Nutel kunde.

Ventelo har sent dere en melding hvor di ber dere om og bytte levrandør.Årsaken er at vi er nær ved og inngå avtale med en annen aktør.Vent 2 dager og vi har en bedre løsning til deg

 

Vi beklager ubehagelighetene dette medfører.Vi vil selvfølgelig kompensere deg

 

Med vennlig hilsen Nutel

 

 

Står mere her på denne sia

 

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=871189&st=20

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...