Gå til innhold

Omtale av Uncharted: Drake's Fortune (PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg tror følgende:

 

orsøk på å dukke frem og skyte deg blir i overkant rytmisk – og dermed forutsigbart. Datahjernene briljerer også når de får en granat kastet mot seg, da forsvinner skurkene fort som bare det. Dessverre for dem selv sliter de mer med sine egne kast, og jeg har flere ganger opplevd at fiendene har tatt selvmord med

 

... Burde pastes inn like ovenfor der det står, etter "men deres f".

 

Jeg var forvirret et øyeblikk.

Endret av Zealuu
Lenke til kommentar

Hvor mye bedre er spillet enn demoen? Jeg plages litt av det blir litt kjipt å spille, man løper bare rundt og plaffer ned folk, og jeg vet jeg blir lei av sånt etter en lengre periode.

Noe av det som var konge med Tomb Raider, var faktisk at det var litt puzzle, og selv syns jeg TR har en mye bedre feeling over seg. Anyone?

Lenke til kommentar

Spelte faktisk demoen på nytt tidlegare i dag...det ser absolutt ut som eit veldig bra spel, det her. Akrobatikken er nok over snittet, men eg kan ikkje stikke under ein stol at samanlikna med den andre spelfiguren eg har styrt på PS3 i det siste (ein kvitkledd kar med sterk interesse for fasader og skarpe gjenstandar), verkar Nathan ganske stiv. Satsar på at herr Drake kompenserar med å ha ein meir variert arbeidsdag. :)

 

Reknar med at dette blir kjøpt.

 

Kay

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...