Gå til innhold

Demo av 18 Wheels of Steel: American Long Haul (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er bare gamle Haulin, med ett par ekstra trucker, litt mer detaljerte motorveisystemer i enkelte byer, og litt bedre optimalisert for å kjøre bedre på gamle maskiner.

 

Virker rushet for å møte julesalget, og helt klart ikke verd ett nytt kjøp. Dette burde vært en gratis patch til haulin, og ikke ett nytt spill.

 

EDIT: Mods fra haulin er av en eller annen grunn ikke komplitabel med dette "spillet" heller, så dette er definitivt en no-buy.

Endret av -sparks-
Lenke til kommentar

Jeg har enda ikke prøvd demoen, men etter hva jeg har hørt og lest ovenfor er nok dette jeg ikke kommer til å anskaffe meg. 18 Wheels of Steel er en god idè, men det er er ganske dårlig gjennomført med for lite spenning og lite realisme. Og er det noe jeg hater, er det gode konsepter dårlig gjennomført.

Lenke til kommentar
Jeg liker veldig godt 18 WoS spillene. Men er dessverre litt for kjedelig i lengden. Burde være mer å finne på når du kjører. Savner også cruise control på bilene. Er litt vanskelig å holde grensen, spesielt når det er snakk om å kjøre tvers over USA.. (tar litt tid :p)

 

Alle WOS spillene har da CC... kikk litt i options du.

 

 

De tre første spillene i serien var de beste, etter det har det bare vært så som så.

 

petterhot: ta en kikk på King of the Road du, der er det konstant race med lastebiler med en mye mer realistisk fysikkmotor, hvis det er din smak.

WOS er ikke ment å være ett actionspill.

Lenke til kommentar

Testet denne demoen nå og det er noen små ting som er ekstremt irriterende f.eks

 

1. kjørt i 5 minutter med henger på motorveien og så kommer det en annen lastebil med henger som flyr veggemellom over alt mens lastebilen sikkert kjører i 70mph + -. Ja og hva skjer når man får en henger som flyr overalt på seg? Jo da din egen last blir jo totalt skadet og lastebilen ble skadet.

 

2. Noe som har vært i de andre utgavene, vet ikke om det er i denne da jeg ikke gadd å spille mer. p.g.a lasten var jo blitt vræka av en flyvende henger. Er at sånn plutselig kræsjer man i noe som bare gudene vet hva er, for i følge grafikken så er det ikke annet enn vei forran deg.

 

3. Alle andre lastebiler og kjøretøyer stopper på sekundet, noe som gjør at man kan lett kræsje i kjøretøyet forran da din egen bil bruker noe ekstremt lang tid på og stoppe selv med: Håndbrekk, motorbrems saken og bremse med pedal. Alt det på engang gjør jo at du fyker bortover langt nok til å kræsje ørten førten biler. For alle andre stopper jo med engang du ser bremselyset kommer på

 

4. Kommer man mot et lyskryss, og bremser med alt som går ann og alikevel kommer en mm over streken så sier det bare CHING så får man MAKS utslag på politisaken. Og du treffer garantert en politi før den greia har synket så lavt at politet ikke bryr seg lengre. Hadde man i det minste kommet halveis ut i krysset så hadde det vært en annen sak.

Eller om politiet hadde stått i krysset.

 

5. Kjører man i motsatt kjørebane uavhengi om det er i tilfelle som normalt ville vært lov så blir politet sinna på deg.....men så lenge det bare er en forbikjøring av en bil så går det bra

 

6. Andre kjøretøy gir F i at du kommer kjørende og setter på blinkern sin akkurat i det du er i rompa på den i kjørefeltet ved siden av. Bilen skal sef TVINGE seg inn forran deg og med de super bremsene man har og stille opp med så blir det jo garantert en KRÆSJ

 

7. Politet er overfølsomt så det holder, man ser det aldri kjørende på veien hvis de ikke er etter deg, de står bare langs veien her og der. Og alikevel så er det små marginer før politibaren øker, og den øker fortere enn den synker igjen.

 

8. Når uhellet med en kræsj er ute, uansett hvor uskyldig man er, er det ingen tvil om at DU får en stor del av skylda, og det vises så flott i den politisaken. Der kræsja en bil i meg..oooops der står en politbil i veikanten iiiiiiiiiiik klarte ikke å bremse før man kom nærme nok til at man fikk bot for uansvarlig kjøring

 

Tatt alt det i betraktning er det jo alikevel et veldig digg spill å sette på når man vil bare laxe. Gi gass sette på cruiscontrolen og sløve i vei :p

 

Helt enig at dette bare burde vært en ny patch/update til haulin. Er synd de ikke gjør mere ut av spillet og litt mer realistisk....tenker på f.eks å fått fjerna flyvende hengere som fyker bortover i en enorm fart uten at lastebilen som kjører blir påvirket i det hele tatt. Og en del andre ting.....

 

Det er uten tvil et spill som har et ENORMT potensialet.....spennende å se hvordan europa versjonen blir, om det er like mye bugs og andre ting.

Lenke til kommentar
Helt Godall, de andre bilene er irreterende, herper lasten din, gjør at du får politiet etter deg. Det er driiitt!!

 

 

Veldig god oppsumering Godall, helt enig det du sier :)

 

Takk takk ;) Godt og høre at jeg ikke er alene om all frustrasjonen :p

 

Har en følelse at utviklerne også har fått høre hva som burde gjøres.....Og det er så trist å se at vær gang det kommer en ny utgave, så er det så minimalt med forskjell, ene ugtaven fjerner de noe, for neste og ta det tilbake igjen, og så kommer det en liten grafisk fiks og ta må jo spillet få nytt navn :no:

 

Husker ikke lenger hvilken utgave som var først lengre....men egentlig har det jo ikke skjedd noen ting siden den gang...annet en at det er en haug av utgaver? eller? :hmm:

 

Jaja sier det en gang til håper den europeiske versjonen byr på litt mer

 

edit: link til europeiske verjsonen

http://www.eurotrucksimulator.com/

 

edit2: Bare legger til at den oppsumeringen bortsett fra punkt 1 er basert på alle versjoner før denne, selvom punkt 1 gjelder også alle versjoner før denne. Så det sier jo bare litt om fremgangen dems

 

edit3: Ja kom på en annen måte si veldig kort hva 18 wheels of steel "handler om"

Kjøre trailer på en tja...relativt realistisk måte, som blir TOTALT ødelagt av at alt annet rundt er så Urealistisk som det over hodet kan få blitt. Se min oppsumering litt lenger opp :whistle:

Endret av Goodall
Lenke til kommentar

Som lastebilsjåfør, så er det nokså interresant for meg å spille lastebilspill, men spill som 18 WoS serien er så elendige, at du takler ikke å spille det mer enn 5 min

Så langt ifra lastebilkjøring som mulig.

 

Så får håpe at Euro Truck Sim blir bedre (noe som er veldig veldig tvilsomt), eller Rig'n'Roll, som sikkert blir litt bedre, men har fortsatt de idiotiske amerikanske lastebilene.

 

For de som vil ha mer realistisk fysikk, så er Rigs of Rods det beste.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Noen som har kjørt igjennom El Paso??

 

Jeg mener uansett hva man gjør så får man politet etter seg, lot meg stoppe en gang for og finne ut hva F*** som skjer

 

Joa fikk 25000 i bot for at jeg ikke tok en Mandatory check (på norsk: Obligatorisk sjekk) Hvor i hel**** for man tatt det i El Paso da??? Eventuelt andre steder??? Og hva i huleste legger de i obligatorisk sjekk i denne sammenheng??

Lenke til kommentar
Noen som har kjørt igjennom El Paso??

 

Jeg mener uansett hva man gjør så får man politet etter seg, lot meg stoppe en gang for og finne ut hva F*** som skjer

 

Joa fikk 25000 i bot for at jeg ikke tok en Mandatory check (på norsk: Obligatorisk sjekk) Hvor i hel**** for man tatt det i El Paso da??? Eventuelt andre steder??? Og hva i huleste legger de i obligatorisk sjekk i denne sammenheng??

 

er ikke det vekt kontroll o.l. som er denne sjekken?

Lenke til kommentar

Ikke vet jeg...men en ting vet jeg helt sikkert og det er at i El Paso er det INGEN steder å ta en slik vekt sjekk. Ikke er det grensekontrollen mellom amerika og canada heller. Ikke mellom amerika og mexico.

 

Og ingen av de tidligere versjonene har hatt noe lignende raritet i El Paso. Alltid bare kruset igjennom El Paso før

 

Må nok finne en lengre rute tror jeg som ikke går igjennom El Paso...nytter jo ikke og stå bom stille i 10 minutter mens man venter på at politiet ikke bryr seg lengre.

 

Satse på det er en BUG som blir fikset i en patch rimelig raskt

 

Eller så er vel dette den beste versjonen tror jeg. Men dårlig at spillet ikke har utviklet seg mer enn dette på så maaaaaaaaaaaaange år

Lenke til kommentar
Noen som har kjørt igjennom El Paso??

 

Jeg mener uansett hva man gjør så får man politet etter seg, lot meg stoppe en gang for og finne ut hva F*** som skjer

 

Joa fikk 25000 i bot for at jeg ikke tok en Mandatory check (på norsk: Obligatorisk sjekk) Hvor i hel**** for man tatt det i El Paso da??? Eventuelt andre steder??? Og hva i huleste legger de i obligatorisk sjekk i denne sammenheng??

 

er ikke det vekt kontroll o.l. som er denne sjekken?

 

Nå vet jeg det :p Helt riktig det er visst vekt kontrollen man får bot for, testet dette ut der det faktisk er vekt kontroll.

 

Så det må være en seriøs bra bug for det er ikke noen vekt kontroll i MIL OMKRETS av El Paso, m.a.o umulig og unngå. Det må være en av de mest irriterende bug's dette spillet noen gang har hatt tror jeg

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...