Gå til innhold

Bekrefter iPhone med 3G


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det lurer jeg også på. Det er den mest funksjonsrike telefonen jeg har hatt til nå, og min gamle telefon var en WM-telefon. Har mer nytte av open source-programvare som SSH, webserver, ftp-klient, irssi, hp-kalkulatoremulatorer, ordbøker, gitartuner og ipod enn jeg har av MMS (som jeg aldri bruker) og 3G som jeg ikke har behov for. Og det er bare toppen av kransekaken.

Lenke til kommentar
Å avskrive MMS er bare teit. Det er noe som faktisk blir brukt i Europa og skal Apple ha noe særlig sjangs på å få solgt denne til hvermannsen så må de kunne sende bilda av barna/bilen/whatever.

 

Skulle likt å sett en markedsundersøkelse som viser hvor mye brukt MMS egentlig i det hele tatt er. Jeg tror MMS er døende... Eneste gangen det er mye brukt, er vel periodene Telenor og NetCom deler ut gratis MMSer.

Lenke til kommentar
Hvilke funksjoner tenker du på?

Eg tenkjer på slike ting som er standard på fleste mobiltelefonar:

-FM radio

-Videokamera

-MMS

-java

 

Å seie at du aldri har bruk for dei funksjonane er jo ein dårleg måte å forsvare iPhone. vi forventar jo å ha dei standardfunksjonane i ein god telefon. Greitt at folk allereie er fornøgd med sin iPhone og ikkje sakna ein einaste funksjon, men eg er sikker på at det er mange som vil ha minst ein av dei funksjonane på lista, og mange fleire ville kjøpt iPhone viss den hadde dei manglane.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...