Gå til innhold

Omtale av LEGO Star Wars: The Complete Saga (PS3/X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Et spill som i mine øyne står som eksempel på det perfekte spill for barn, som også voksne kan more seg med. Siden guttungen på 5 har spillt Lego Star Wars Episode 1 og Episode 2 rundt ganske mange ganger nå så spørs det om jeg gidder å bruke 500 kroner på denne, siden den ikke inneholder så mye nytt. Men jeg gleder meg nesten like mye som han til Lego Batman er å finne i butikken :D

Endret av _ziggy_
Lenke til kommentar
Er det lokal Coop på denne? I hvertfall hvor mange kan spille sammen da, og er det splitscreen eller samme skjerm?

Fra artikkelen, rett etter avsnittet hvor vi svarer på dine spørsmål om samarbeidsmodusen: "Denne modusen kan også spilles over nett". Med andre ord kan den spilles både lokalt og på nett.

Lenke til kommentar

Er på jakt etter enda et spill (selv om jeg er midt i både Assassin's Creed og Uncharted: Drake's Fortune - som forresten må være to av de beste konsollspillene jeg har spilt i nyere tid), og fant dette på vgp til under 300 kroner. Det er jo ganske så billig.

 

Noen av dere som har spillet som kan gi meg litt meninger? Ser jo at spillet har fått 8/10, og det er slettes ikke værst.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
×
×
  • Opprett ny...