Gå til innhold

Omtale av BlackSite (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Heh, en bra skrevet og morsom anmeldelse, stå på!

 

Syns faktisk at demoen var grei underholdning, men så feil går det an å ta!

 

Hvis du syntes demoen var bra så er det jo bare å kjøpe spillet også, det har ikke noe å si for deg om en anmelder ikke liker spillet.

 

 

Demoen var grei, og dersom spillet hadde blitt bedre enn demoen, da kunne det kanskje ha blitt et kjøp. Men det ser ut som at det ikke stemmer. Og hva er vitsen med å kjøpe BlackSite når jeg fremdeles har Halo 3, Orange Box, Metroid 3, Call of Duty 4 og Bioshock... Og ja, jeg stoler faktisk ganske mye på anmelderne.

Lenke til kommentar
Og hva er vitsen med å kjøpe BlackSite når jeg fremdeles har Halo 3, Orange Box, Metroid 3, Call of Duty 4 og Bioshock...

 

...

 

Og ja, jeg stoler faktisk ganske mye på anmelderne.

 

Hva gjør du om noen lager en positiv anmeldelse av dette(eller hvilket som helst spill) spillet da? Hva om det er et elsk/hat spill? Stoler du på noen anmeldere mer enn andre? Går du etter begrunnelsene? Karakterene? Folkene som anmelder? Bla bla bla..

 

Så mye du kan gå glipp av hvis du gir opp håpet fordi en anmelder ikke liker spillet du likte demoen av.

Lenke til kommentar
Går du etter begrunnelsene? Karakterene? Folkene som anmelder? Bla bla bla..

 

Så mye du kan gå glipp av hvis du gir opp håpet fordi en anmelder ikke liker spillet du likte demoen av.

Du nevner en essensiell ting her. Det er aldri nok å bare se på sluttkarakteren i en anmeldelse. Hvis man skal få noe ut av en anmeldelse må man lese hvorfor anmelder mener det han gjør. Da vil man enklere kunne ta stilling til om man selv vil synes de samme spillelementene er like trøblete eller underholdende.

 

Deretter kan man gjerne kikke på andre anmeldelser, snakke med andre kjente som har spilt det, eller prøve en gratis demo hvis det finnes.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...