Gå til innhold

Blir disse to for like?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Herregud da, det er jo ikke så veldig lett å lage helt forskjellige mobiler når skjermen dekker 90% av overflaten. Er liksom ikke så mange måter å gjøre det på :idea: Samme med menyer. Nokias og SEs menyer er jo ganske like egentlig, men de kan ikke begynne å saksøke hverandre av den grunn. Apple må godta at flere vil ha menyer basert på trykkfølsomme skjeremer, og da må de regne med at menyene kommer til å ligne i stor grad. :roll:

Lenke til kommentar
Herregud da, det er jo ikke så veldig lett å lage helt forskjellige mobiler når skjermen dekker 90% av overflaten. Er liksom ikke så mange måter å gjøre det på :idea: Samme med menyer. Nokias og SEs menyer er jo ganske like egentlig, men de kan ikke begynne å saksøke hverandre av den grunn. Apple må godta at flere vil ha menyer basert på trykkfølsomme skjeremer, og da må de regne med at menyene kommer til å ligne i stor grad. :roll:

 

Helt enig... er da umulig å lage en telefon som bygger på touch teknologi uten stor skjerm, å en firkantet skjerm er vell å annbefale.

 

Man så ikke LG saksøke Apple da iPhone ble sluppet på markedet.

 

Tror nok ikke Apple blir å saksøke Nokia uansett, tror de har mer vett enn en gjeng med analytikere.

Lenke til kommentar
Herregud da, det er jo ikke så veldig lett å lage helt forskjellige mobiler når skjermen dekker 90% av overflaten. Er liksom ikke så mange måter å gjøre det på :idea: Samme med menyer. Nokias og SEs menyer er jo ganske like egentlig, men de kan ikke begynne å saksøke hverandre av den grunn. Apple må godta at flere vil ha menyer basert på trykkfølsomme skjeremer, og da må de regne med at menyene kommer til å ligne i stor grad. :roll:

 

Helt enig... er da umulig å lage en telefon som bygger på touch teknologi uten stor skjerm, å en firkantet skjerm er vell å annbefale.

 

Man så ikke LG saksøke Apple da iPhone ble sluppet på markedet.

 

Tror nok ikke Apple blir å saksøke Nokia uansett, tror de har mer vett enn en gjeng med analytikere.

 

Tror nok du tar feil her. Dette, slik den fremstår i dag, ser rett og slett ut som en iPhoneklone. Så jeg tipper heller at Nokia tar til vett, og forandrer såpass på den, at de slipper å bruke tid i en rettssal. Men det er jo litt morsomt å observere at når noen kopierer Nokia, blir det krigstyper her på amobil, både i forumet og i nyhetsartikler. Denne gangen er det Nokia som er ute og kopierer, og da er det plutselig dem man kopierer som er "snåle"?? Var det noen som sa "fanboys"?

Lenke til kommentar
Fuck Apple ! Apple hadde ikke vært hva de er idag om de ikke hadde "stjålet" ideer og selv brutt patenter

 

In fact , ingen elektrobedrifter hadde vært det samme om de ikke hadde fått ideer fra andre igjen.

 

See? Whats comes around , goes around apple! Chill the fuck down and take a break

 

Hva faen? Her er det jo ikke snakk om noe som har skjedd i det hele tatt. Det er bare en av disse forbaskede analytikerne som driver å slenger med leppa igjen, og hele artikkelen er totalt unyttig. Den forteller jo bare at analytikeren tror at enten så saksøker Apple Nokia, eller så endrer Nokia på designen.

 

Det JEG er lei av, er disse analytikerene som blåser opp alt og ingenting, og i tillegg får betalt for det.

Lenke til kommentar
Gleder meg i hvert fall til dette Iphone hysteriet i mediene er over og Nokia kommer med en telefon som er bedre uten denne IDIOTISKE operatørlåsen Apple klarer å få til.

Og gi oss en telefon som fungerer bra etter europeisk målestokk...

 

Dessverre så tror jeg ikke Nokia sin variant blir noe bedre enn iPhone. Tror faktisk ikke den blir sammenlignbar i det hele tatt, da Nokian vil inneholde det ultra trege os-et Symbian. Hele poenget med iPhone er brukeropplevelsen, og at de funksjonene som telefonen innehar fungerer optimalt. Det har aldri skjedd med en symbiantelefon, hverken fra Nokia eller andre produsenter med symbian som OS. Opperatørlåsen er jeg helt enig er idiotisk, og prisen de opererer med i Tyskland for den ulåste varianten, er hinsidig all fornuft. 3-4K hadde vel vært en riktig pris for iPhone?

Lenke til kommentar

Skjønner egentlig ikke hvordan en analytiker har klart å regne seg fra til at nokia kommer til å bryte rundt 200 patenter som apple har. Tror han ikke nokai sjekker om de bryter andres patenter før de lanserer noe? Jeg tipper i hvertfall at Nokia (og andre selskaper) er meget forsiktige med å tråkke på andres patenter.

Lenke til kommentar

Fytti rakkern så lei iPhone jeg er nå :p Hvem vil egentlig ha en telefon som er tilbakestående på trådløs teknologi og har en 3,5mm jack som sitter for langt inn i telefonen slik at nesten ingen headsetplugger passer (annet enn de hvite kråkebollene som apple har snekra sammen selv)?

 

Er bare lei hele greia :p Og hvis Nokia vil kopiere så værsågod. Kommer ikke til å kjøpe noen av de uansett :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...