Gå til innhold

Ny Firefox-oppdatering klar


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmm.. den derre minnefeilen synes jeg går igjen i ca. 90% av bigfixene.

 

Siden jeg byttet fra IE til FireFox for flere år siden (husker ikke versjon, men var i allefall lenge før 1.0) så har jeg opplevd at FireFox over tid suger noe utrolig med minne.

Ettersom jeg kun rebooter maskina +/- en gang i måneden så blir det ofte til at FireFox står åpen i flere dager i strekk. Dette fører til et helt ekstremt minneforbruk. Har opplevde at FireFox alene har reservert over 1500 MB minne, til tross for at jeg lukker alle vinduer og tabs som ikke er i "aktiv bruk".

 

Andre som har samme problemet?

Lenke til kommentar
Hmm.. den derre minnefeilen synes jeg går igjen i ca. 90% av bigfixene.

 

Siden jeg byttet fra IE til FireFox for flere år siden (husker ikke versjon, men var i allefall lenge før 1.0) så har jeg opplevd at FireFox over tid suger noe utrolig med minne.

Ettersom jeg kun rebooter maskina +/- en gang i måneden så blir det ofte til at FireFox står åpen i flere dager i strekk. Dette fører til et helt ekstremt minneforbruk. Har opplevde at FireFox alene har reservert over 1500 MB minne, til tross for at jeg lukker alle vinduer og tabs som ikke er i "aktiv bruk".

 

Andre som har samme problemet?

Nope kan ikke si jeg har merket noe til dette på mine PC-er ihvertfall. Bruker Firefox på stasjonær pc med Vista x64 og på en bærbar med XP. Strengt tatt kun den stasjonære PC-en som står på hele tiden da.

Lenke til kommentar

Jeg har et problem å presentere, lurer på om noen andre har det:

Når jeg oppdaterer firefox, å restarter det, så kommer det ei rute opp, statusbar som skal gjennomføre oppdateringen, da kommer det opp en melding om at oppdateringa ikke kunne gjennomføres, så startes statusbaren på nytt, å det samme skjer på nytt igjen, og igjen, og igjen, jeg må avslutte firefox.exe i oppgavebehandligngen for at det skal slutte å prøve å oppdatere seg, men når jeg starter firefox igjen, skjer det samme.

 

Det jeg måtte gjøre for å komme meg inn igjen, er å reinstallere hele firefox, da kommer jeg meg inn, men det står at et eller annet er galt i oppdateringen.

 

Noen ideer?

Lenke til kommentar
Jeg har et problem å presentere, lurer på om noen andre har det:

Når jeg oppdaterer firefox, å restarter det, så kommer det ei rute opp, statusbar som skal gjennomføre oppdateringen, da kommer det opp en melding om at oppdateringa ikke kunne gjennomføres, så startes statusbaren på nytt, å det samme skjer på nytt igjen, og igjen, og igjen, jeg må avslutte firefox.exe i oppgavebehandligngen for at det skal slutte å prøve å oppdatere seg, men når jeg starter firefox igjen, skjer det samme.

 

Det jeg måtte gjøre for å komme meg inn igjen, er å reinstallere hele firefox, da kommer jeg meg inn, men det står at et eller annet er galt i oppdateringen.

 

Noen ideer?

 

Akkurat slik jeg og har det! Jeg må nå bruke Internet Explorer! :cry:

 

Jeg orker ikke reinnstallere FF, da får jeg heller bruke IE til min nye PC kommer :p

Lenke til kommentar
Hmm.. den derre minnefeilen synes jeg går igjen i ca. 90% av bigfixene.

 

Siden jeg byttet fra IE til FireFox for flere år siden (husker ikke versjon, men var i allefall lenge før 1.0) så har jeg opplevd at FireFox over tid suger noe utrolig med minne.

Ettersom jeg kun rebooter maskina +/- en gang i måneden så blir det ofte til at FireFox står åpen i flere dager i strekk. Dette fører til et helt ekstremt minneforbruk. Har opplevde at FireFox alene har reservert over 1500 MB minne, til tross for at jeg lukker alle vinduer og tabs som ikke er i "aktiv bruk".

 

Andre som har samme problemet?

Ja, andre har også det problemet. (kilde)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...