Gå til innhold

Omtale av Puzzle Quest: Challenge of the Warlords (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hlet enig at det virker som at computeren jukser! jeg spiller det riktignok på xbox 360, men det er akkurat samme greia der. hvis jeg følger rådene til maskinen ender computeren opp med en helt åndssvak god kombinasjon 90 % av gangene, og brikkene som faller ned etter at noe har blitt fjernet fra brettet hjelper tilfeldigvis computeren til å få 4 og 5 brikker på rad mange ganger. forøvrig en veldig god anmeldelse, veldig vanedannende spill.

Endret av Backspace_89
Lenke til kommentar

Fin omtale - spiller det selv på Xbox 360 og har blitt skikkelig huket.

 

Har sikkert brukt mer tid på dette enn på mange av fullprisspillene jeg har kjøpt det siste året (og jeg får som regel veldig mange timer ut av dem og)

 

Det kan virke som om CPU'en har litt mye flaks noen ganger ja, men på den annen side så har jeg flere ganger gruset fiender med 200+ i styrke uten å omtrent få en skade selv, så jeg tror det går begge veier. CPU'en er kanskje flinkere på de høyere nivåene til å velge den desidert *beste* kombinasjonen til enhver tid ut i fra hva som er tilgjengelig.

Lenke til kommentar

Når kommer PC versionen da? De har aldri sakt OM det skal komme, men har lansert ut en demo for å se om folk er interessert. Som har vært ute i snart et halvt år nå. Dessuten driver utviklerene å jobbe på en nytt spill som er Sci-Fi bassert for tiden. Så jeg tror nok at PC versionen er langt unna.

 

Jeg har spillet på DS og det må være noe av det beste og avhengighetsdrivende jeg har spilt!

 

Jeg er også enig at anbefalingene er rare, og at PC-en får ufattelig mangen komboer. Jeg er snart igjennom spillet og det er stressende hvor "perfekte" de er i høy level.

Det dumaste med DS er at første spillet du spiller er 100% lik hver gang. HVER GANG! Samme oppsett. Så det å bare ta et raskt spill er meiningsløst.

 

 

Men jeg håper at PC versionen kommer snart. Jeg kan se at dette spillet vil være utrolig morro på nettet.

Endret av nosync
Lenke til kommentar
Når kommer PC versionen da? De har aldri sakt OM det skal komme, men har lansert ut en demo for å se om folk er interessert. Som har vært ute i snart et halvt år nå. Dessuten driver utviklerene å jobbe på en nytt spill som er Sci-Fi bassert for tiden. Så jeg tror nok at PC versionen er langt unna.

Men jeg håper at PC versionen kommer snart. Jeg kan se at dette spillet vil være utrolig morro på nettet.

 

PC versjonen er jo ute og har vært ute på pc siden ca 1.november, var noen forsinkelser ute og gikk..

 

Har det til pc, og det er konge :)

Håper det kommer på steam, så øker nok salget..

 

 

 

http://www.amazon.com/Valuesoft-Puzzle-Que...2929&sr=1-3

Endret av Pheonix
Lenke til kommentar

Elsker dette spillet på min DS, har også gledet meg til PC versionen grunnet internett spilling.

 

Gledet meg å spillet mot folk osv. Men er SVÆRT SKUFFET at det går ikke. Er ikke noe Online Lobby eller noe som helst. Du må vite IPen til den du til spille mot....helt idiotisk. At det går ann å lage et spil nå tildags uten et lobby....

 

Nei det er tydelig at de brydde seg ikke over spillet i det heletatt til PC versionen. Er nok derfor de har "åpnet" spillet sånn at folk kan 100% lage mods til den, sånn at de slepper å tenke mer over spillet. Bare la spillerene fikse....herregud....piss.

Lenke til kommentar

Puzzle Quest er et kjempebra spill!

 

Det har selvsagt noen frustrerende elementer. I tillegg til den nevnte juksingen, så er det ganske irriterende med alle de "random encounters" av fiender som dukker opp på veiene. Og dessuten synes jeg historien går ganske sakte fremover.

 

Men alt i alt, så er dette et veldig godt og avhengighetsdannende spill ;)

Lenke til kommentar

Sant det, men spillet dreier seg om det "puzzle delen" så alle en "irreterande" encounters må du bare regne med. Dessuten har jeg funnet ut at du kan bare trykke "cancle" så hopper du ofte forbi dem...

 

PÅ de "officiele" forumet har de nevnt at de jobber med en "online" version av spillet.

Få håpe at det ikke tar for lang tid.

Endret av nosync
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...