Gå til innhold

Deus Ex 3 på vei (Multi)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

er redd ingenting kan overgå først i disse konsolldager...

 

toern var grei, men kartene var for trange. selv utendørs så hadde en aldri de brede gatene en hadde i forskjellige kart på enern.

 

får meg til å tenke på uttrykket pcgamer hadde for slikt, consolitis...

 

og den promoen er fint lite annet den en animasjonssnutt. den sier ingenting om selve spillet.

Lenke til kommentar
vel det er så, men så lenge disney er inne i bildet...

Pøh, bare fordi har for tiden jobber med Disney så betyr det ikke han ville ha gjort en dårligere jobb med Deus Ex 3 enn det han gjorde med det originale Deus Ex. Det er ikke tilfeldigheter som gjør at Deus Ex fremdeles regnes av mange som det beste spillet som noensinne er laget.

 

^Th0mas^, jeg håper også de har lært av feilene i DE2. Men siden Deus Ex-navnet er så stort som det er, og forventningene antagelig kommer til å bli svært høye i håp om at produsenten av DE3 har lært av feilene i DE2, så er det en kjangs for at navnet vil bli utnyttet, og at DE3 blir en nok en "money maker". Deus Ex Invisible War er ett meget bra spill, for all del, men i forhold til originalen så var det nesten en skam å gi spillet den tittelen det har fått. Altså Deus Ex.

Lenke til kommentar

slutter meg til resten; Deus Ex er det mest geniale spillet jeg har spilt! det hadde ALT, pluss en solid dasj god grafikk og stemmningsskapende musikk! Eneste som er i nærheten er System Shock 2.

 

Invisible War var ikkeno i forhold. sykt skuffende. håper de ser på eneren når de lager det tredje, men uten Warren Spector så kan det bli spennende å se hva som kommer ut...

Lenke til kommentar
slutter meg til resten; Deus Ex er det mest geniale spillet jeg har spilt! det hadde ALT, pluss en solid dasj god grafikk og stemmningsskapende musikk! Eneste som er i nærheten er System Shock 2.

 

Invisible War var ikkeno i forhold. sykt skuffende. håper de ser på eneren når de lager det tredje, men uten Warren Spector så kan det bli spennende å se hva som kommer ut...

 

Mja, enig, bortsett fra at jeg syntes at SS2 overgikk Deus Ex. Tror ikke jeg innså akkurat det faktumet før jeg spillte Bioshock. Bioshock var jo liksom "System Shock 3" og alt det der, men var ikke noe annet enn et dårligere SS2 med utrolig bra grafikk og atmosfære. etter Bioshock installerte jeg og spillte SS2 og Deus Ex igjen, og jeg må si at SS2 forblir min favoritt. Synes at Deus Ex ble litt ensformig osv, og til tider litt for lett.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...