Gå til innhold

Våre favorittmobiler: Del 1


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+56132
En fin og underholdenede artikkel ;) Apropos underholdende:

 

"Det viste seg dessverre at telefonen ikke var helt idiotsikker, da jeg etter to års bruk mistet den i et malingspann fylt med bensin."

 

- hehehe... Meget imponerende! Da har jeg faktisk hørt om det og. heheh

Faren min hadde den telefonen fra den ble gitt ut og i fem år. Det som skjedde var at den på et eller annet vis fikk skjermen most. Dersom jeg husker korrekt var den ble overkjørt av bilen vår eller noe (høres utrolig ut, men det var noe slikt som skjedde). Mobilen funka fortsatt, men det var litt vanskelig å lese på den. Den hadde da overlevd en omgang i vaskemaskinen, fire fall i oppvasken, enorme mengder fall fra store høyder og masse annet mobiler genrelt sett ikke burde tåle.

 

I følge pappa og noen han kjenner som hadde den telefonen måtte Nokia slutte å produsere dem fordi de var så solide at folk som kjøpte dem ikke trengte ny mobiler på flere år :p

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Har hatt tonnevis opp igjenom årene, fra min første telefon som kostet 25,000kr og veide sikkert 6kg. Var en fryd å ha med seg på hytten da nmt gav utrolig god dekning til iphones som er en av de jeg har nå.

 

Tror jeg har hatt rundt 40-50 mobiler opp igjenom tidene da jeg er "litt" opphengt i teknologi, men hvor mye svei meg ikke før det gikk opp for meg at samtlige mobiler i de 3 artiklene har jeg hatt :|

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...