Gå til innhold

Omtale av Kane & Lynch: Dead Men (PS3/X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er jeg ærlig, så kan jeg si at jeg er litt glad for at jeg ikke forhåndsbestilte K&L. Med tanke på alle de AAA spillene som blir servert oss denne måneden og neste, så er det like greit. For all del, det virker som et knall spill, men etter å ha lest denne omtalen kjøper jeg heller spillet når det har gått ned litt i pris. Det var litt synd, siden jeg er en stor fan av Hitman serien, både som spiller og lyd ingeniør.

Lenke til kommentar

Dette var kjipt, hadde sett fram til dette. Elsker COOP spill, men ser ut til at dette blir stående i butikkhyllen hvor det hører hjemme.

 

Var riktignok PC versjonen jeg var ute etter, men ettersom problemene ligger i oppdragene, dårlig AI, og ikke visuelt og lyd -messig, så går jeg utifra at det er nogenlunde det samme? Kontrollene kan jo være bedre da.

Endret av Habitats
Lenke til kommentar

Spillet lider av mange feil ja,men jeg synes spillet var veldig underholdende. Og med en bedre AI så ville dette spillet blitt roset opp i skyene det er jeg temmelig sikker på. For fiendene er faktisk veldig dumme,og ikke minst de du har med deg!!

 

Glimrende dialog,en veldig spennende historie,og JEG personlig synes at grafikken faktisk er ganske bra. Skjønner ikke hvorfor så mange synes den var så jæævlig dårlig.

 

Det var også et veldig kort spill,jeg ville spille meeeer.. Og uten og røpe noe,så synes jeg slutten var noe utilfredstillende.

 

EDIT: Synes hvertfall spillet fortjener en 6er,når folka her inne roser opp andre middelmådige spill noe så jævlig fordi grafikken er så super.. Synes de karakterene andre spill i det siste har vært uintelligent høye,og blindt satt av folk som liker "pene bilder"

Endret av Shoxx
Lenke til kommentar

IO har da aldri klart å lage et skikkelig solid spill. De har vært svært heldige med konseptet i Hitman spillene, men jeg skulle ønske det var noen andre utviklere som kunne tatt over produktene deres.

 

Er helt fullstendig enig i dette review'et. Etter de 4 første brettene faller bare hele spillet sammen. Utrolig kjedelig.

Endret av ymsefisen
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...