Gå til innhold

Omtale av Unreal Tournament 3 (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmm, elsket Unreal Tournament 1, og har virkelig lyst på dette spillet! Men, PC-en min takler det vel ikke noe særlig kan jeg tenke meg :( Og jeg gidder ikke oppgradere PC-en noe særlig heller, for tiden er 360-en og Wii-en min stort nok pengesluk! Er det noen som har testet spillet på en lignende PC som min?

Lenke til kommentar
Gidder noen å legge omtalen i en spoiler, eller hvertfall konklusjon med karakter?

 

Gamer.no er blokka her skjønner dere... :)

 

 

 

Konklusjon

 

Jeg har ikke vært en stor Unreal Tournament-spiller tidligere, men nå er jeg virkelig frelst! Dette er raskere enn supermann og heftigere enn selv det beste mannskor fra Berlevåg. Du blir nesten avhengig av å få en dose av Unreal Tournament 3 på jevnlig basis, noe brettvariasjonen, våpenutvalget og de mange stilige kjøretøyene bidrar til. På nett er dette svært godt, om du har en linje med grei fart. Enspillerdelen kom med lovord om å følge i sporene til Gears of War, men det makten den dessverre ikke. Den gir grei trening, men blir raskt uinteressant – her er det menneskelig motstand som gjelder. Man spiser ikke soyapølse når man kan få baconostegrill, gjør man vel?

 

PC-utgaven av Unreal Tournament 3 kommer i butikk førstkommende fredag. En versjon for PlayStation 3 er under utvikling, og slippes trolig i starten av 2008. Utviklingen av Xbox 360-versjonen tas opp igjen på nyåret. Karakter 8/10

 

Lenke til kommentar
Har selv spillt litt nå og må si meg enig i omtalen, et meget bra spill..

litt ot: hva er 128MB Ageia PhysX-kortet godt for?? bedre ystelse\grafikk??

 

Det er et kort som forbedrer fysikken i spillet.

Når ting sprenger osv...

Det er i hovedsak et kort som jobber sammen med CPU og GPU.

 

Har lagt med en link til hovedsiden til Ageia så du kan lese litt mer selv.

http://www.ageia.com/physx/index.html

Lenke til kommentar

Skal jeg være enig er fysikk kort bare noe tull. I allefall enda.

Du ser jo en viss forskjell på den siden der, men har du et 8800 kort, som jeg har. Tror jeg ikke du merker noe forskjell om du har det eller ikke.

 

Edit:

Er klart om du ikke har en veldig grom CPU vil du redusere CPU load en del.

Men til dagen spill er det ikke noe vits i mine øyne.

 

Jeg har sett litt rundt og det ser jo bra ut og alt det der, men det blir ikke sammenlignet med og uten fysikk kort. Det kortet gjør, sånn veldig kort og greit:

Reduserer CPU bruken og sparer litt på grafikkortet, så ikke de to må ta alt, fysikkortet tar seg bare av fysikken og ikke annet.

Endret av noXelon
Lenke til kommentar
Har selv spillt litt nå og må si meg enig i omtalen, et meget bra spill..

litt ot: hva er 128MB Ageia PhysX-kortet godt for?? bedre ystelse\grafikk??

 

Det er et kort som forbedrer fysikken i spillet.

Når ting sprenger osv...

Det er i hovedsak et kort som jobber sammen med CPU og GPU.

 

Har lagt med en link til hovedsiden til Ageia så du kan lese litt mer selv.

http://www.ageia.com/physx/index.html

Den forbedrer ikke fysikken, den tar bare fysikkutregningen for prossoren/skjermkortet

Lenke til kommentar

Er jo bugga høyde ingame også, dvs du ser på en kar lavere enn den reelle høyden din. User interface har også fått mye kritikk, det suger jo rett og slett hest.

Hørt rykter om at en patch skulle komme snart som skal rette på UI i det minste, men håper de fikser høydeforskjellen også.

Lenke til kommentar
Bra anmeldelse, men du nevnte ikke noe om den dårlige server browseren og andre mangler i brukergrensesnittet. :) Så vidt jeg vet ser man ikke engang sin egen ping når man trykker på scoreboard.

 

Selve UIen er grusomt dårlig og er uten tvil beregnet for konsoll. Da blir det veldig svakt når de ikke forbedrer det i PC utgaven. Gameplay messig er det et dritt kult spill som er must buy for min del.:D

Endret av Hawkn
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...