Gå til innhold

Kulturo: Løp, Lola, Løp


joakimhu

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
1. gang vi ser gjennom en scene: Ja, helt grei film det her.

2. gang vi ser gjennom samme scene: Hæ? Hva?

3. gang: ...

4. gang: STOP FILMEN!

++

 

Historien gjentar seg bare 3 ganger, så det er da unødvendig å stoppe filmen etter det, da den uansett er ferdig?

Dessuten er den jo relativt forskjellig for hver gang.

Lenke til kommentar
Dette er på ingen måter en elendig film, men heller ikke en film for å se sammen i en klasse, fantastisk film!

 

Ja, det er nok ikke en film som man bør bli tvingt til å se sammens med en klasse i skoletida.

 

Vell, som med alt annet i skoletida, blir man vell "tvingt" til det...siden man som regelt ikke bestemmer selv, hadde det vært en annen film, hadde den også vært noe dritt siden den ble sett i skoletida?

Så den første gang sammen med klassen, i tysktima, uten tekst, syntes det var en flott film, skjønte ikke alt som ble sagt da, men uansett, så den senere med engelsk tekster.

Lenke til kommentar

Denne ble jeg ganske skuffet over da jeg så den for et par uker siden. Personlig syns jeg det blir utrolig teit å vise "et hendelsesløp" 3 ganger, det blir kjedelig og veldig repeterende (jeg vet at repitisjon kan være et virkemiddel, men i denne sammenhengen gjør det filmen kjedeligere). Ikke bare det at de bruker samme hendelse, men det en del av scenene er copy-pastet også, noen med ørsmå forandringer.

 

Skuespillerprestasjonene må sies å være bra, men det hjelper ikke når filmen er eksremt kjip.

 

Mulig jeg forventet mye mer, men dette ble for sært for min smak.

 

5/10

 

EDIT: kudos til redaksjonen at dere omtaler eldre filmer som dette =]

Endret av Lil-H
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Herlig film! Fortjener definitivt å trekkes frem i rampelyset igjen :)

 

Hahahaha, husker klassen våres så denne filmen på audotoriet, fy faen for en elendig film.

 

1. gang vi ser gjennom en scene: Ja, helt grei film det her.

2. gang vi ser gjennom samme scene: Hæ? Hva?

3. gang: ...

4. gang: STOP FILMEN!

++

Herregud, unger ass...

 

Men man bør vel kanskje ha litt mer enn gjennomsnittlig fjortisomløp i skallen for å sette pris på slike filmer.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...