Gå til innhold

I-mates Ultimate-serie forsinket igjen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå er de forsinket såpass mye, at innen de endelig kommer i butikkene, er de ikke så ultimate lenger. I tillegg til at de er store, klumpete, og med relativt kjedelig design, så tviler jeg dessverre på at de blir så veldig populære. Noe som er synd, for jeg husker jeg hadde utrolig lyst på en av de når de første ble "lovet" i butikkene..

Lenke til kommentar
Ikke regn med å se noen av telefonene i Ultimate-serien før etter nyttår.

 

Les mer

 

Når kan amobil.no begynne å verifisere informasjon de legger ut i artikler for f.eks i-mate ? Jeg har tilbudt dere å kommentere informasjon FØR dere legger det ut, men den gang ei..

 

Se mine videre kommentarer nedenfor.

 

Nå er de forsinket såpass mye, at innen de endelig kommer i butikkene, er de ikke så ultimate lenger. I tillegg til at de er store, klumpete, og med relativt kjedelig design, så tviler jeg dessverre på at de blir så veldig populære. Noe som er synd, for jeg husker jeg hadde utrolig lyst på en av de når de første ble "lovet" i butikkene..

 

Uansett når 6150 og 8150 kommer vil de ha spec som matcher og er bedre på noen områder enn f.eks HTC TyTN II. Prosessoren er raskere, skjermen er VGA, man har TV Out - etc. Men jeg vil også si at HTC TyTN II dekker en kundemasse, mens 6150/8150 dekker en annen (forskjellig form faktor).

 

Hahaha, utrolig typisk! :p

Tror neppe de blir å se i butikkene i det hele tatt. I-mate kommer til å innse at de ikke kommer til å tjene en eneste krone ved å utsette dette noe lenger og trekke telefonene bort fra produksjon :whistle:

 

Telefonene har i følge min personlige mening vært ferdige i engelsk utgave i lang tid - dvs. jeg mener i-mate har gjort en meget grundig kvalitetssikring. Regner med at du ikke har oversikt over teknisk spec eller faktisk lest previews av Ultimate 6150/8150/8502/9502 siden du er litt negativ i holdningen til disse telefonene ;-)

 

Hva fa...?

:(

 

Hei Moskus - visste ikke hvor jeg skulle legge inn kommentarer - for folk tror jo alt de leser og vet så veldig godt hvor dårlig/bra et produkt er før de kommer i salg (host!) Så jeg tenkte jeg skulle legge inn en kommentar her jeg da ;-) Så det er egentlig ikke et svar til "Hva fa...?" - men bare generell info..

 

Det amobil.no skriver i sin artikkel er i utgangspunktet korrekt. Engelsk versjon skal i følge i-mate komme nå i slutten av november - men nok en gang usikkert når den norske versjonen kommer. Det har blitt sagt enten med knapp margin før jul eller rett over nyttår. Men amobil.no's ukritiske info bør kommenteres. Første telefon i Ultimate serien (5 stk telefoner) ble sagt juni for 5150. April ble aldri lovet i fra i-mate. Forsinkelser ble nevnt i kommentarer i fra i-mate, osv. amobil.no nevner gang-på-gang april..april april. amobil.no forhørte seg aldri med meg før dette ble nevnt. Informasjon i fra i-mate (skulle ønske jeg kunne si fakta) er at 6150 og 8150 vil komme i slutten av november nå og 8502/9502 ++ i første halvdel av 2008. Dessverre ser det ut til at importørene dessverre ikke velger å ta inn engelsk versjon av i-mate - noe det er marked for. i-mate har sagt at engelsk versjon skal kunne oppgraderes til norsk (men jeg ville vært forsiktig å kjøpt en engelsk versjon bare for å skulle kunne oppgradere til norsk!) - så importørene kunne i prinsippet hjulpet potensielle kunder med å ta inn disse. I tillegg ser det dessverre ut til å være noe politikk inne i bildet her...som går utover evt. kunder. Dette er ikke noe som i-mate kan gjøre noe med. Nok en gang vil jeg også si at SLUTT Å KJØP ET PRODUKT FØR DET ER I SALG! Da blir du ikke skuffet..

Endret av Skagen
Lenke til kommentar
Nok en gang vil jeg også si at SLUTT Å KJØP ET PRODUKT FØR DET ER I SALG! Da blir du ikke skuffet..

Til det er det eneste logiske svaret:

Slutt å annonser et produkt som ikke kommer på markedet innen en fornuftig tid... ;)

 

Jeg forventet ikke noe svar - men jeg må vel si meg enig med deg Moskus (du er da ikke skutt??*). Uansett er det veldig vanskelig å være budbringer innen dette markedet der det er ekstremt mye rykter og folk tror alt de leser (både de som formidler ala web-aviser og dessverre leverandører som ikke følger opp det de har forespeilet markedet..). Og folk spør jo hele tiden, og da bør man gi de det svaret som er "riktig" på det tidspunktet.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...