Gå til innhold

Omtale av Endless Ocean (Wii)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som vet hva sangen i filmklippet heter (klippet som ligger nesten helt øverst i omtalen)? Den var utrolig pen å høre på :p

 

EDIT: Bare glem det, fant det ut :) Hvis det er noen andre som lurer på det samme, heter sangen Prayer og artisten heter Hayley Westenra.

Endret av dannad
Lenke til kommentar
mer action hadde uansett vært fordelaktig.

 

Neeei, kom igjen da, det er som å si at det skulle vært mer skyting i fotballspill.

 

Dette spillet var ment for å avslappe, og det gjør det. Fullt ut. Synes karakteren burde ihvertfall vært en grad høyere.

Endret av KoffeinKanin
Lenke til kommentar

Ja, må si meg noe uenig i "konklusjonen", mer action hadde vært fordelaktig? Er det her en anmeldelse som er basert komplett på subjektive meninger? Anmeld spillet som det er, et spill som skal nå ut til det segmentet av brukere som søker avslappende og rolige spill, ikke actionspill, fart og spenning. Slike spill har vi da nok av.

 

Det å si at det burde være mer action i dette spillet, er meg helt på trynet. Er som å si at potetene jeg kjøpte i dag ikke smakte så veldig godt, det burde ha vært mer sjokoladesmak i de.

Lenke til kommentar

Ja, omtalen er helt subjektiv.

 

Jeg mener action som i handling, spenning - ikke skyting og sex. Greit at det skal være avslappende, men det hadde ikke skadet om noen av fiskene for eksempel var småfarlige.

 

Det er et helt greit spill i min bok, ikke noe mer. Så kan andre, helt subjektivt, mene noe annet. :)

Lenke til kommentar
Ja, omtalen er helt subjektiv.

 

Jeg mener action som i handling, spenning - ikke skyting og sex. Greit at det skal være avslappende, men det hadde ikke skadet om noen av fiskene for eksempel var småfarlige.

 

Det er et helt greit spill i min bok, ikke noe mer. Så kan andre, helt subjektivt, mene noe annet. :)

Fins det ikke haier? Kan du ta bilder under vann?

Lenke til kommentar
Du kan klappe og ta bilder av haier, ja. Men de er ikke farlige.

Ok.

 

Men hva er det du vil da? At haien plutselig skal angripe, og musikken skifter taktskifte, og du må svømme for livet. Kanskje den rekker å ta deg igjen, og biter av deg beinet.

 

Neh. Funker ikke.

 

Kunne jo verdt litt bedre, og spennende, hvis du kunne jakte fisk. Med harpun! :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...