Gå til innhold

TEST: OCZ ATV Turbo 4 GB


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har aldri sett noe særlig behov for minnepinner, men om jeg skal gå til innkjøp av en så blir det denne.

Digger designet, og det at den ikke er så rund(?) som Corsair sin, men mer lang og flat.

 

Noen som vet om det er noe sårlig størrelses forskjell på 4gb og 16gb ?

Endret av CK_
Lenke til kommentar
Herregud, selv om jeg skulle få behov for en minnepenn og fått den gratis hadde jeg aldri brukt den.

Du kan jo lakke den i en ikke-refleksvest-farge ;)

 

Går virkelig ikke ann å finne på noe mer teit og harry navn enn ATV Turbo på en minne penn, og pakke den inn i en knallgul og sort gummiskall.

Jeg reagerte på det harry navnet og fargen jeg også. Men ATV-en er vel beregnet for ubemannet transport over lange avstander. :p

Lenke til kommentar

Syntes det var et artig design, men syntes det å trekke for mangel på USB-forlenger er litt drøy, da dette kan sammenlignes med en skøyteledning. Om de fleste produkter kom med det ville du endt opp med masse ekstra kabler som du ikke trengte. Og dyrere produkt. Og en minnepinne er jo ikke noe du har plugget i hele tiden.

Lenke til kommentar
syntes det å trekke for mangel på USB-forlenger er litt drøy

Vil nå ikke si at det var trukket noe fra den endelige karakteren. Er nok heller bare påpekt, og det er greit nok.

De aller fleste minnepenner leveres med USB-forlenger, så kan være greit å være obs på dette, om du trenger det.

 

 

Jeg var litt i tvil på hva Rolf (han som skrev artikkelen) egentlig mente om designet, om han brukte sarkasme eller ikke.

Jeg synes designet er skikkelig jævlig. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...