Gå til innhold

Test: Jabra JX10 Cara Gold


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Stilig. Denne handsfree-en var dessverre dyr, men stilig var den virkelig. Jeg synes det i grunn er lite av slikt på markedet. Selvfølgelig, hvis man tar seg en tur innim eBay, så tar det ikke lang tid å oppdage at omtrent alle mobiltelefoner finnes i gullversjoner, men det er svært få som kommer slik originalt. Skulle jeg hatt en handsfree hadde jeg nok heller gått for Prada-handsfree-en, siden den er billigere (eller den med solcellepanel dere skrev om for litt siden), men jeg må si at denne fristet veldig også.

 

Jaja, jeg slipper å tenke på hvem jeg fortrekker uansett, jeg trenger jo ikke noe slikt :p Men hvorfor kan ikke slike komme med A2DP? Det hadde blitt mye mer atraktiv med en gang (for meg i alle fall) :D

Lenke til kommentar
Stilig. Denne handsfree-en var dessverre dyr, men stilig var den virkelig. Jeg synes det i grunn er lite av slikt på markedet. Selvfølgelig, hvis man tar seg en tur innim eBay, så tar det ikke lang tid å oppdage at omtrent alle mobiltelefoner finnes i gullversjoner, men det er svært få som kommer slik originalt. Skulle jeg hatt en handsfree hadde jeg nok heller gått for Prada-handsfree-en, siden den er billigere (eller den med solcellepanel dere skrev om for litt siden), men jeg må si at denne fristet veldig også.

 

Jaja, jeg slipper å tenke på hvem jeg fortrekker uansett, jeg trenger jo ikke noe slikt :p Men hvorfor kan ikke slike komme med A2DP? Det hadde blitt mye mer atraktiv med en gang (for meg i alle fall) :D

 

Du får jo JX10 i ikke-gullutgave. Som er billigere med samme kvalitet :)

Lenke til kommentar
Jabra JX10 når helt til topps blant hodesett på markedet i dag. Hvis du er interessert i et gullbelagt hodesett, har vi ingen problemer med å anbefale deg JX10 Cara Gold

Bare synd dem ikke fungere på telefonen min(N73), har prøvd flere, men ikke sjangs til å få det til å fungere.

 

Edit: Var den vanlige utgaven jeg prøvde.

Endret av Lucifer24
Lenke til kommentar
Tror jeg ville nøyd meg med plast eller stål-versjonen. Skjønner liksom ikke vitsen i å ha gull utenpå et headsett.

Men for enkelte er det sikkert genialt å gå rundt med 24-karats gull utenpå øret.

 

Apropos stål-versjonen. Ser at leverandøren våres får tak i en julekampanje på denne hvor det følger med matchende mansjettknapper. Vil nå si det var mer praktisk enn 24-karat belegg :)

 

EDIT: Pluss at den kostet myyye mindre enn gull-versjonen:)

Endret av CaZpeR
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...