Gå til innhold

Sony Ericsson K660i


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ja, bladde nedover men ingen video der..

Ville gjerne se menyen og hvor rask den er.

Video og biler kan nesten ikke sammenlignes! :D

 

Det stemmer.. Det kan ikke sammenlignes.. Video er gjerne 25 FPS, mens bilder er 1 FP1000Y. Altså 1 frame per 1000 years.

 

Men tilbake igjen til det jeg først skulle nevne:

 

Som Amobil nevner, så skulle jeg gjerne sett en litt større skjerm på den. Og den skulle gjerne vært litt tynnere. Hadde den f.eks vært 11-12mm, så hadde det fungert.

Lenke til kommentar
Ja, bladde nedover men ingen video der..

Ville gjerne se menyen og hvor rask den er.

Video og biler kan nesten ikke sammenlignes! :D

 

Det stemmer.. Det kan ikke sammenlignes.. Video er gjerne 25 FPS, mens bilder er 1 FP1000Y. Altså 1 frame per 1000 years.

 

Men tilbake igjen til det jeg først skulle nevne:

 

Som Amobil nevner, så skulle jeg gjerne sett en litt større skjerm på den. Og den skulle gjerne vært litt tynnere. Hadde den f.eks vært 11-12mm, så hadde det fungert.

 

Fungert som hva? Dette er en meget tiltalende mobil, som massene kommer til å elske. Er det noe Sony Ericsson virkelig er gode på , er det design! ;)

Lenke til kommentar
Ja, bladde nedover men ingen video der..

Ville gjerne se menyen og hvor rask den er.

Video og biler kan nesten ikke sammenlignes! :D

 

Det stemmer.. Det kan ikke sammenlignes.. Video er gjerne 25 FPS, mens bilder er 1 FP1000Y. Altså 1 frame per 1000 years.

 

Men tilbake igjen til det jeg først skulle nevne:

 

Som Amobil nevner, så skulle jeg gjerne sett en litt større skjerm på den. Og den skulle gjerne vært litt tynnere. Hadde den f.eks vært 11-12mm, så hadde det fungert.

 

Fungert som hva? Dette er en meget tiltalende mobil, som massene kommer til å elske. Er det noe Sony Ericsson virkelig er gode på , er det design! ;)

 

Altså.. Når jeg bruker ordet "fungerer", så snakker jeg da for meg selv. Folk kommer helt sikkert til å like denne modellen ja. Jeg personlig er ikke så utrolig glad i SE's design. Syns de begynner å få "RAZR Syndromet" (Altså de tuner designkonseptet deres til grensen). Men som du sier, så er det mange som liker dette designet. Men jeg er mer kresen når det kommer til design og funksjoner. Så jeg personlig holder meg unna slike "dumme" telefoner, og kjøper lekre smarttelefoner ;)

Lenke til kommentar

Jeg lurer også fælt på hvorfor denne mobilen blir promotert som surfemobil!? Det er jo akkurat samme som k810 f.eks. med unntak av super-3g og et par snarveier.

 

Syns det er litt slitt å kalle mobiler for musikkmobil eller surfemobil fordi den har en snarveitast til musikkprogrammet eller nettleseren..

Endret av stormx
Lenke til kommentar
  • 7 måneder senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...